Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté diversa documentació administrativa i de comptabilitat, com ara els salaris del personal del Gran Teatre del Liceu, despeses relacionades amb el manteniment del teatre, factures d'empreses, donacions a diverses persones relacionades amb el teatre o informes de liquidacions trimestrals, entre altres. També hi ha documentació relativa a l'empresari Juan A. Pamies
Documentació administrativa diversa, entre la qual podem trobar factures de despeses de manteniment i reparacions del teatre, donacions de la Societat del Gran Teatre del Liceu i salaris de personal. També conté documentació relacionada amb l'empresari Juan A. Pamias
Conté documentació administrativa diversa, factures de reparacions i manteniment, liquidacions salarials de personal del teatre, subvencions i donatius que dóna la Societat del Gran Teatre del Liceu a particulars i a l'empresari Juan A. Pamias per les funcions que es duen a terme
Conté documentació d'esdeveniments que tenen lloc a fora del Gran Teatre del Liceu, com ara la Celebració del 50 aniversari de la mort de Valle-Inclán, els quals demanen el programa de l'òpera La cabeza del dragón ; una invitació al segon Congrés de la Llengua Catalana ; una petició de l'Institut del Teatre perquè els hi deixin un esbós de Mestres Cabanes de l'òpera Aida ; agraïments d'entrades i felicitacions de la temporada d'òpera de diverses entitats ; i el protocol de l'arribada dels Reis al Liceu