Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou comunicacions del Ministerio de Trabajo, la Junta de la Societat del G.T. del Liceu, la Societat de Propietaris del G.T. del Liceu, l'Ajuntament de Barcelona, etc.
Inclou conveni de concessió, pleg de condicions i altra documentació administrativa relativa al concurs per l'obtenció de la concessió. Els tres participants van ser Josep Rodés, Emilio Ferone i Juan Mestres. També s'hi inclou l'acta d'entrega del Teatre per part de Juan Mestres Calvet
Esborrany d'una memòria sobre la situació del personal subaltern de la Societat. S'acorda la jubilació de tres persones i l'augment de sou de la resta. Aquesta memòria és una petició feta per la Junta del dia 20 de desembre de 1927