Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou contractes amb diversos negocis (lloguers de restaurants, etc.), actes de reunions de la Comissió de balls de màscares, bases aprovades per la Junta de Gobierno per a la celebració dels balls, llistes de subscripció als balls i correspondència
Inclou correspondència, les "Bases que propone esta dirección a la Junta de Gobierno...bajo las cuales hayan de darse... los bailes de máscara" i 'Suscripción para los bayles de máscara...'
Inclou llista de convidats i d'assistents, nota de despeses, llista de música, estat "de los titulos y acciones que se han recibido, con expresión de los que se han distribuido y número de los que se devuelven"
Inclou correspondència, rebuts, llistes de targetes, autoritzacions, llistes de socis, llistes de personal del Teatre, llistes de propietaris amb entrada personal, bases per a la subscripció als balls, ordres de cobrament