Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 2 de 2  1923 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Estado general de cuentas y sus comprobantes. Ejercicio 1923-1924
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1923
Descripció: 10 documents
Nota: Conté l'estat general de comptes, comprovants d'ingressos i despeses. Despeses per nòmines de personal, despeses menors, consum d'aigua, gas i electricitat, contribucions, lloguers, pensió al Liceo Filarmónico, impresos i llibres, millores de conservació. Ingressos pel pagament de localitats dels accionistes, lloguers.
Llengua: castellà
Descriptors: Comptabilitat ; Arrendaments ; Personal - Administració ; Administració
Col·lecció: Administració




  Documentació sobre construcció i reparació d'orgues del Gran Teatre del Liceu
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1923
Descripció: 28 document
Nota: Conté catàlegs d'orgues, pressupostos, recomanacions, especificacions i publicitat d'orgues de diverses empreses. També hi ha un document on es detallen les composicions musicals que tenen orgue
Llengua: castellà
Descriptors: Instruments musicals
Col·lecció: Administració