Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 2 de 2  1879 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Proposiciones de arriendo y renuncias
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1879
Descripció: 14 documents
Nota: Inclou: cartes i documentació administrativa
Llengua: castellà
Descriptors: Arrendaments
Col·lecció: Administració




  Cuentas desde 1º de Marzo de 1879 a 29 de Febrero de 1880
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1879
Descripció: 26 documents
Nota: Conté diversa documentació comptable, l'entrada i sortida de fons, factures i rebuts d'obres, reparacions i conservació, despeses menors, la contribució territorial, nòmines, la recaptació dels balls de màscares, etc.
Llengua: castellà
Descriptors: Comptabilitat ; Personal - Administració ; Balls de Màscares ; Administració
Col·lecció: Administració