Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 2 de 2  1870 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Balance y comprobantes de año 1870 al 1871
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1870
Descripció: 15 documents
Nota: Conté diversa documentació comptable, l'estat general d'entrades i sortides de fons, rebuts i factures, la contribució territorial, censos pagats de patrimoni, subvencions, nòmines, comptes de despeses d'obres i despeses menors, recaptació de balls de màscares, etc.
Llengua: castellà
Descriptors: Comptabilitat ; Administració ; Balls de Màscares ; Personal - Administració
Col·lecció: Administració




  Rebuts per pagaments relacionats amb els balls de màscares de 1870
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1870
Descripció: 1 dossier amb 8 documents
Nota: Rebuts de la maquinaria i d'elements d'il·luminació pels balls. Aquests últims de Pons i Mata
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Comptabilitat ; Balls de Màscares
Col·lecció: Administració