Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 1 de 1  1865 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Balanç i comprovants de l'any 1865-1866

Gussi, Antoni
Pons y Clerch, Lorenzo
San Martín, José
Damians, José
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1865
Descripció: 13 documents manuscrits
Nota: Balanç econòmic del període entre l'1 d'abril de 1865 i 22 de febrer de 1866. S'acompanya de rebuts de diverses activitats, bàsicament les relacionades amb balls de màscares, obres de remodelació i l'empresari J. Sanmartí. Signat pel president (A. Gusi), el comptable,(J. Damians), i el vocal-secretari, L. Pons
Nota: Alguns documents estan formats per diversos rebuts o comprovants
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Comptabilitat ; Edifici - Remodelació ; Balls de Màscares
Col·lecció: Administració