 |
|
Ballet Víctor Ullate
Ullate, Víctor
Balanchine, George
Manen, Hans van
Txaikovski, Piotr Ilitx
Beethoven, Ludwig van
Xostakóvitx, Dmitri Dmítrievitx
Societat del Gran Teatre del Liceu
Víctor Ullate Ballet
Data: |
1991 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada 1991-1992 |
Nota: |
Programa de mà de les representacions de la companyia Víctor Ullate Ballet, les quals van tenir lloc els dies 25, 26 i 27 de setembre del 1991, i on es va representar: Allegro brillante, amb coreografia de George Balanchine i música de P. I. Txaikovski ; Adagio Hammerklavier, amb coreografia de Hans van Manen i música de L. v. Beethoven ; Simun, amb coreografia de Víctor Ullate i música de Dmitri Shostakovitx |
Llengua: |
català |
Descriptors: |
Programes de mà
; Ballet
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Allegro brillante
; Adagio Hammerklavier
; Simun
|
|
 |
|
Dance Theatre of Harlem
Mitchell, Arthur
Balanchine, George
Tetley, Glen
Wilson, Billy
Txaikovski, Piotr Ilitx
Ginastera, Alberto
Gershwin, George
Rosenstock, Milton
Societat del Gran Teatre del Liceu
Dance Theatre of Harlem
Data: |
1991 |
Descripció: |
3 volums |
Temporada: |
Temporada 1991-1992 |
Nota: |
Programa de mà de les representacions del Dance Theatre of Harlem que van tenir lloc entre els dies 10 i 14 de setembre del 1991, i on es van representar les següents obres: Sérénade, amb coreografia de George Balanchine i música de P. Txaikovski ; Dialogues, amb coreografia de Glen Tetley i música d'Alberto Ginastera ; Ginastera, amb coreografia de Billy Wilson i música d'Alberto Ginastera ; Concerto in F, amb coreografia de Billy Wilson i música de George Gershwin ; John Henry, amb coreografia d'Arthur Mitchell i música de Milton Rosenstock |
Llengua: |
català |
Descriptors: |
Programes de mà
; Ballet
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Serenade
; Dialogues
; Ginastera
; John Henry
; Concerto in F
|
|
 |
|
The dance theatre of Harlem
North, Robert
Downes, Bob
Coralli Peracini, Jean
Perrot, Jules Joseph
Adam, Adolphe
Balanchine, George
Txaikovski, Piotr Ilitx
Tetley, Glen
Poulenc, Francis
Taras, John
Stravinsky, Igor
Holder, Geoffrey (compositor)
Shook, Karel
Drigo, Riccardo
Reiter-Soffer, Domy
Debussy, Claude
Beatty, Talley
Santana, Carlos
Mitchell, Arthur
Rosenstock, Milton
Societat del Gran Teatre del Liceu
Dance Theatre of Harlem
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Data: |
1985 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada 1985-1986 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Milton Rosenstock |
Nota: |
Programa de les actuacions de Dance theatre Harlem, dirigit per A. Mitchell i K. Shook, que van tenir lloc el mes d’octubre de 1985. Van interpretar “Troy game” amb coreografia de R. North i música de B. Downes, “Giselle” amb coreografia de J. Coralli i J. Perrot, adaptada per F. Franklin i amb música d’A. Adam, “Sérénade” amb coreografia de G. Balanchine i P. I. Txaikovski, “Voluntaries” amb coreografia de G. Tetley i música de F. Poulenc, “L’ocell de foc” amb coreografia de J. Taras i música d’I. Stravinsky, “Dougla”, amb coreografia, música i vestuari de G. Holde, “Le corsaire” amb arranjaments coreogràfics de K. Shook i música de R. Drigo, “La mer” amb coreografia de D. Reiter-Soffer i música de C. Debussy i “Caravanserai” amb coreografia de T. Beatty i música de C. Santana |
Llengua: |
català |
Descriptors: |
Ballet
; Programes de mà
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Troy game
; Voluntaries
; Dougla
; La Mer
; Caravanserai
|
|
 |
|
Festival de primavera 1985
Ávila, María de
Balanchine, George
Tudor, Antony
Petipa, Marius
Barra, Ray
Txaikovski, Piotr Ilitx
Chausson, Ernest
Minkus, Ludwig
Scriabin, Aleksandr Nikolayevich
Rubio, Jorge
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Ballet Nacional de España
Data: |
1985 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1985 |
Nota: |
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu, dirigida per Jorge Rubio |
Nota: |
Programa de mà del Ballet Nacional d'Espanya, dirigit per María de Ávila, el qual va representar les següents obres: Sérénade, amb coreografia de George Balanchine i música de Piotr Illitx Txaikovsky ; Jardín de Lilas, amb coreografia d'Antoni Tudor i música d'Ernest Chausson ; Don Quijote (pas a dos), amb coreografia de Marius Petipa i música de Ludwig Minkus ; Poema divino, amb coreografia de Ray Barra i música de Aleksandr N. Scriabin |
Llengua: |
català |
Descriptors: |
Programes de mà
; Ballet
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Serenade
; Jardin aux lilas
; Don Quijote
; Poema divino
|
|
 |
|
Temporada coreogràfica 1984
Ashton, Frederick
Auber, Daniel François Esprit
Butler, John
Dukas, Paul
Kylián, Jiří
Debussy, Claude
Christe, Nils
Auric, Georges
Balanchine, George
Txaikovski, Piotr Ilitx
Stravinsky, Igor
Cohan, Robert
Alcantara, Burt
Leclair, André
Wagner, Richard
Davies, Siobhan
Bannerman, Christopher
Pheloung, Barrington
Bach, Johann Sebastian
Jobe, Tom
Vivaldi, Antonio
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
London Contemporary Dance Theatre
Koninklijk Ballet Vlaanderen
Data: |
1984 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada coreogràfica 1984 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Ferdinand Terby i B. Pheloung |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica 1984 que va tenir lloc entre el 9 d’abril i el 5 de maig, en la qual hi van participar el Ballet Reial de Flandes i la London Contemporary Dance Theatre. L’orquestra que els va acompanyar va ser la del Gran Teatre del Liceu, dirigida per F. Terby, i B. Pheloung. El Ballet Reial de Flandes, dirigit per J. Brabants, va interpretar “Les rendez-vous” amb música d’E. Auber i coreografia de F. Ashton, “La Péri” amb coreografia de J. Butler i P. Dukas, “La cathédrale engloutie” amb coreografia i argument de J. Kylian i música de C. Debussy, “Whimsicalities” amb coreografia de N. Christe i música de G. Auric, “Allegro Brillante” amb coreografia de G. Balanchine i música de P. I. Txaikovski, “Symphony in three movements” amb coreografia de N. Christe i música d’I. Stravinsky, “Masque of separation” amb coreografia de R. Cohan i música de B. Alcántara i “Venusberg” amb coreografia d’A. Leclair i música de R. Wagner |
Nota: |
El “London Contemporary Dance Theatre”, dirigit per R. Cohan, S. Davies i J. Eager, va interpretar “Canso trobar”, amb coreografia de C. Bannerman i música de M. Best, realitzada per B. Pheloung, “Agora” de R. Cohan i música de J. S. Bach, “Run like thunder”, amb coreografia de T. Jobe i B. Pheloung, “Stabat mater” amb coreografia de R. Cohan i música d’A. Vivaldi, “New Galileo” amb coreografia de S. Davies i música de J. Adams i “Class” amb coreografia de R. Cohan i música de J. Keliehor. També inclou el programa d’un concert de M. Caballé amb M. Zanetti en benefici de la Creu Roja que va tenir lloc el dia 27 d’abril de 1984 i que va incloure àries de V. Bellini, L. Cherubini, G. Pacini, S. Mercadante, G. Rossini, Saint-Saëns, G. Bizet, F. Mompou i E. Toldrà |
Llengua: |
català |
Descriptors: |
Ballet
; Programes de mà
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Les Rendezvous
; La cathédrale engloutie
; Whimsicalities
; Allegro brillante
; Symphony in three movements
; Masque of separation
; Canso trobar
Àgora
|
|
 |
|
Siete únicas funciones de caracter popular y precios economicos de la célebre Compañía Ballet Nacional de Cuba
Adam, Adolphe
Gautier, Théophile
Fokine, Michel
Chopin, Frédéric
Balanchine, George
Stravinsky, Igor
Méndez, Alberto
Handel, George Frideric
Marcello, Benedetto
Coralli Peracini, Jean
Buxauli, Juan
Pugni, Cesare
Gounod, Charles
Alonso, Alicia
Alonso, Alberto
Parés, José
Lecuona, Ernesto
Burgas, Josep
Burgmüller, Johann Friedrich Franz
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballet Nacional de Cuba
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Data: |
1979 |
Descripció: |
1 tríptic |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu |
Nota: |
Programa de les actuacions que el Ballet Nacional de Cuba, dirigit per Alicia Alonso, va dur a terme al Gran Teatre del Liceu l’any 1979 durant les quals van interpretar “Giselle” de T. Gautier amb música d’A. Adam i coreografia d’A. Alonso sobre l’original de J. Coralli, “Las sílfides” amb coreografia de M. Fokine i música de F. Chopin, “Apolo” amb coreografia de G. Balanchine i Música d’I. Stravinsky, “Rara avis” amb coreografia d’A. Méndez i música de G. F. Haendel i B. Marcello, “Prologo para una tragèdia” basada en “Otello” de W. Shakespeare, “Canción para la extraña flor”, “Tarde en la siesta” amb coreografia d’A. Méndez i música d’E. Lecuona, “La Peri” amb coreografia de J. Coralli i música de J. F. Burgmüller, “Gran pas de quatre” amb coreografia de M. Fokine i música de C. Pugni, “Muñecos” amb coreografia d’A. Méndez i música d’E. Egües, “Paso a tres” amb coreografia d’A. Méndez i música de M. Mauri i “Vals” amb coreografia d’A. Méndez i música de C. Gounod |
Resum: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Llengua: |
castellà |
Descriptors: |
Ballet
; Programes de mà
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Rara avis
; Prólogo para una tragedia
; Canción para la extraña flor
; Tarde en la siesta
; Péri
; Muñecos
; Paso a tres
Vals
|
|
 |
|
Temporada coreográfica primavera 1979
Balanchine, George
Petipa, Marius
Fokine, Leon
Chopin, Frédéric
Minkus, Ludwig
Hynd, Ronald
Bizet, Georges
Blaska, Félix
Prokofiev, Sergei
Mahler, Gustav
Lazzini, Joseph
Béjart, Maurice
Vivaldi, Antonio
Bartók, Béla
García Lorca, Federico
Bach, Johann Sebastian
Xenakis, Iannis
Cullberg, Brigit
Sasaki, Tadatsugu
Ek, Mats
Pettersson, Allan
Societat del Gran Teatre del Liceu
Tokyo Ballet
Cullberg Ballet
Data: |
1979 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1979 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per M. Queval |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1979, que es va produir entre el 20 d’abril i el 15 de maig, i en què hi van participar el Tokyo Ballet i el Cullberg Ballet. El Tokyo Ballet, dirigit per T. Sasaki, va interpretar “La bella dorment” amb música de P. I . Txaikovski, “Les sílfides” amb música de F. Chopin i “Gran paso Paquita” amb música de L. Minkus, totes elles amb coreografia de H. Kitahara, i “Palacio de cristal” amb música de G. Bizet i coreografia de G. Balanchine i “Ballet per tam tam i percussió” amb música autòctona de Haití de P. Cheriza i J. P. Drouet i coreografia de F. Blaska. També van estrenar “Orient/occident amb música de I. Xenakis i coreografia de R. Hynd i “Concerto de Prokofiev” amb música de S. Prokofiev i coreografia de F. Blaska |
Nota: |
El Cullberg Ballet, dirigit per B. Cullberg i G. Carbone, va interpretar “Romeu i Julieta” amb música de S. Prokofiev i coreografia de B. Cullberg, i van estrenar “Adam i Eva” amb música de H. Rosenberg, “Euridice està morta” amb músic d’E. Morricone i “A la vora de la selva verge”, totes elles amb coreografia de B. Cullberg, Soweto, amb música d’un “collage” de música contemporània, “Sant Jordi i el drac” amb música d’un “collage” de pop i folklòrica, “Les quatre estacions” amb música d’A. Vivaldi i “La casa de Bernarda” amb música d’un “collage” de música espanyola per a guitarra i de Bach per orgue. totes elles amb coreografia de Mats EK, “Sonata a tres” amb música de B. Bartók i coreografia de M. Béjart. En tots els casos els va acompanyar l’Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu”, dirigida per M. Queval |
Resum: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Llengua: |
castellà |
Descriptors: |
Ballet
; Programes de mà
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Orient - Occident
; Ballet per tam tam i percussió
; Soweto
; Le Palais de cristal
; Concerto Prokofiev
; Al borde de la selva virgen
; Les Quatre Âges
La casa de Bernarda Alba
|
|
 |
|
Temporada coreográfica - primavera 1978
Ellington, Duke
Ailey, Alvin
Carreño, Teresa
Nebreda, Vicente
Kamen, Michael
Sappington, Margo
Perrone, Luciano
Debussy, Claude
Walden, Stanley
Balanchine, George
Butler, John
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballet royal de Wallonie
Ballet Internacional de Caracas
Data: |
1978 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1978 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per J. Doussard i D. Lipton |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1978. En primer lloc hi va actuar el Ballet reial de Wallonie, dirigit per G. Rassel i amb la direcció artística de J. Giuliano, i J. Doussard com a director musical. Van interpretar fragments d’”El Trencanous” amb coreografia de J. Lazzini i “El llac dels cignes” amb coreografia de J. Parés, ambdues amb música de P. I. Txaikovsky, “Cantadaggio” amb música de G. Mahler i coreografia de J. Lazzini, “Secuencias” amb música de R. Wagner, A. Vivaldi, M. Ohana i W. Kilar i coreografia de J. Giuliano, “Bolero” amb música de M. Ravel i coreografia de J. Giuliano i “Coppelia”, amb música de L. Delibes i coreografia d’A. Labis |
Nota: |
Seguidament va actuar el Ballet internacional de Caracas, sota la direcció de V. Nebrada i Z. Rodríguez, i amb la direcció musical de D. Lipton. Van interpretar “El rio” amb música de D. Ellington i coreografia d’A. Ailey, “Nuestros valses” amb música de T. Carreño i coreografia de V. Nebrada, “Rodin mis en vie” amb música de M. Kamen i coreografia de M. Sappington, “Allegro Briante” amb música de P. I. Txaikovski i coreografia de G. Balanchine, “Batucada fantàstica” amb música de L. Perrone i coreografia de V. Nebrada, “Carmina burana” amb música de C. Orff i coreografia de J. Butler, “Sombras” amb música de C. Debussy i coreografia de V. Nebrada, “Ariel” amb música de W. A. Mozart i coreografia de J. Neumeir, “Weewis” amb música de S. Walden i coreografia de M. Sappington, “La luna y los hijos que tenia” amb música de M. Kamen i coreografia de V. Nebreda i “Paso a dos” amb música d’A. Scriabin i coreografia de V. Nebreda |
Resum: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Llengua: |
castellà |
Descriptors: |
Ballet
; Programes de mà
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
The river
; Nuestros valses
; Rodin mis en vie
; La luna y los hijos que tenía
; Batucada fantástica
; Sombras
; Weewis
Paso a dos
|
|
 |
|
Temporada coreográfica primavera 1974
Stravinsky, Igor
Balanchine, George
Schubert, Franz
Walter, Erich
Ravel, Maurice
Quennet, Arnold
Pamias, Juan A.
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Ballett am Rhein
Data: |
1974 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada primavera 1974 |
Nota: |
Empresa Juan A. Pamias
|
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Arnold Quennet |
Nota: |
Apollon Musagete : música d'Igor Stravinsky, coreografia de George Balanchine ; La muerte y la doncella : Música de Franz Schubert, coreografia d'Erich Walter ; Daphnis et Chloe : Música de Maurice Ravel, coreografia d'Erich Walter |
Resum: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Llengua: |
castellà |
Descriptors: |
Ballet
; Programes de mà
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Apollon musagète
; Der Tod und das Mädchen
; Daphnis et Chloé
|
|
 |
|
Temporada coreográfica primavera 1974
Schredin, Rodion
Parlic, Dimitri
Burt, Francis
Roussel, Albert
Bizet, Georges
Borodin, Aleksander Porfirievitx
Minkus, Ludwig
Txaikovski, Piotr Ilitx
Prokofiev, Sergei
Walter, Erich
Stravinsky, Igor
Balanchine, George
Schubert, Franz
Debussy, Claude
Adam, Adolphe
Mazalova, Ruzena
Bartók, Béla
Fokine, Michel
Ravel, Maurice
Miladinovic, Dusan
Schaub, Robert
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballett am Rhein
Balet Narodno Pozoriste (Belgrad)
Data: |
1974 |
Descripció: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1974 |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1974. El Ballet del Teatre Nacional de Belgrad era dirigit per M. Jovanovic, el director d’orquestra va ser D. Miladinovic i el pianista acompanyant fou M. Zamurovic. Van estrenar “Ana Karenina”, amb música de R. Schredin, “Golem”, amb música de F. Burt i “Bacchus et Arianne” amb música d’A. Roussel. D. Parlic va ser el coreògraf de totes elles. També es van representar “Simfonia en do” amb música de G. Bizet i coreografia de D. Parlic, “Danses Polovtsianes d’El príncep Ígor” amb música d’A. Borodin i coreografia de M. Fokine adaptada per Anica Prelie, i passos a dos de “Don Quixote” amb música de L. Minkus, “El llac dels cignes” i “El trencanous” amb música de P. I. Txaikovski |
Nota: |
El Ballet del Teatre de l’òpera alemanya del Rhin estava dirigit per E. Walter, que també n’era coreògraf. L’orquestra va ser dirigida per R. Schaub, R. Kubik i A. Quennet i els pianistes W. Riddlespurger i A. Roth-Schutzbach. Van estrenar una nova versió de “Romeo i Julieta” amb música de S. Prokofiev i coreografia d’E. Walter, “Apollon Musagette” amb música d’I. Stravinsky i coreografia de G. Balanchine, “La mort i la donzella” amb música de F. Schubert i coreografia d’E. Walter, i “Jeux”, amb música de C. Debussy i coreografia d’E. Walter. També van dansar les reposicions de “Giselle” amb música d’Adolphe Adam amb coreografia de R. Mazalova i E. Walter, “El mandarí meravellós” amb música de Bela Bartók i coreografia d’E. Walter, i “Daphnis et Chloe” amb música de M. Ravel i coreografia d’E. Walter |
Llengua: |
castellà |
Descriptors: |
Ballet
; Programes de mà
|
Col·lecció: |
Programes de mà |
Altres documents: |
Anna Karènina
; Der Golem
; Bacchus et Ariane
|
|
|