|
|
The Royal Ballet
Morrice, Norman
Macmillan, Kenneth
Ashton, Frederick
Bintley, David
Petipa, Marius
Txaikovski, Piotr Ilitx
Hérold, Ferdinand
Joplin, Scott
Chopin, Frédéric
Stravinsky, Igor
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Royal Ballet, The
Fecha: |
1985 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1985 |
Nota: |
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu |
Nota: |
Programa de mà del Royal Ballet, dirigit per Norman Morrice, el qual va representar les següents obres: La bella dorment, amb coreografia de Marius Petipa i música de Txaikovsky ; La fille mal gardée, amb coreografia de Frederick Ashton i música de Ferdinand Hérold ; Elite Syncopations, amb coreografia de Kenneth MacMillan i música de Scott Joplin i altres autors ; A month in the country, amb coreografia de Frederick Ashton i música de F. Chopin ; Consort lessons, amb coreografia de David Bintley i música d'Igor Stravinsky |
Lengua: |
català |
Descriptores: |
Programes de mà
; Ballet
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Sleeping beauty
; La fille mal gardée
; Elite Syncopations
; A month in the country
; Consort lessons
|
|
|
|
The dance theatre of Harlem
North, Robert
Downes, Bob
Coralli Peracini, Jean
Perrot, Jules Joseph
Adam, Adolphe
Balanchine, George
Txaikovski, Piotr Ilitx
Tetley, Glen
Poulenc, Francis
Taras, John
Stravinsky, Igor
Holder, Geoffrey (compositor)
Shook, Karel
Drigo, Riccardo
Reiter-Soffer, Domy
Debussy, Claude
Beatty, Talley
Santana, Carlos
Mitchell, Arthur
Rosenstock, Milton
Societat del Gran Teatre del Liceu
Dance Theatre of Harlem
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Fecha: |
1985 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada 1985-1986 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Milton Rosenstock |
Nota: |
Programa de les actuacions de Dance theatre Harlem, dirigit per A. Mitchell i K. Shook, que van tenir lloc el mes d’octubre de 1985. Van interpretar “Troy game” amb coreografia de R. North i música de B. Downes, “Giselle” amb coreografia de J. Coralli i J. Perrot, adaptada per F. Franklin i amb música d’A. Adam, “Sérénade” amb coreografia de G. Balanchine i P. I. Txaikovski, “Voluntaries” amb coreografia de G. Tetley i música de F. Poulenc, “L’ocell de foc” amb coreografia de J. Taras i música d’I. Stravinsky, “Dougla”, amb coreografia, música i vestuari de G. Holde, “Le corsaire” amb arranjaments coreogràfics de K. Shook i música de R. Drigo, “La mer” amb coreografia de D. Reiter-Soffer i música de C. Debussy i “Caravanserai” amb coreografia de T. Beatty i música de C. Santana |
Lengua: |
català |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Troy game
; Voluntaries
; Dougla
; La Mer
; Caravanserai
|
|
|
|
Temporada coreogràfica 1984
Ashton, Frederick
Auber, Daniel François Esprit
Butler, John
Dukas, Paul
Kylián, Jiří
Debussy, Claude
Christe, Nils
Auric, Georges
Balanchine, George
Txaikovski, Piotr Ilitx
Stravinsky, Igor
Cohan, Robert
Alcantara, Burt
Leclair, André
Wagner, Richard
Davies, Siobhan
Bannerman, Christopher
Pheloung, Barrington
Bach, Johann Sebastian
Jobe, Tom
Vivaldi, Antonio
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
London Contemporary Dance Theatre
Koninklijk Ballet Vlaanderen
Fecha: |
1984 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada coreogràfica 1984 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Ferdinand Terby i B. Pheloung |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica 1984 que va tenir lloc entre el 9 d’abril i el 5 de maig, en la qual hi van participar el Ballet Reial de Flandes i la London Contemporary Dance Theatre. L’orquestra que els va acompanyar va ser la del Gran Teatre del Liceu, dirigida per F. Terby, i B. Pheloung. El Ballet Reial de Flandes, dirigit per J. Brabants, va interpretar “Les rendez-vous” amb música d’E. Auber i coreografia de F. Ashton, “La Péri” amb coreografia de J. Butler i P. Dukas, “La cathédrale engloutie” amb coreografia i argument de J. Kylian i música de C. Debussy, “Whimsicalities” amb coreografia de N. Christe i música de G. Auric, “Allegro Brillante” amb coreografia de G. Balanchine i música de P. I. Txaikovski, “Symphony in three movements” amb coreografia de N. Christe i música d’I. Stravinsky, “Masque of separation” amb coreografia de R. Cohan i música de B. Alcántara i “Venusberg” amb coreografia d’A. Leclair i música de R. Wagner |
Nota: |
El “London Contemporary Dance Theatre”, dirigit per R. Cohan, S. Davies i J. Eager, va interpretar “Canso trobar”, amb coreografia de C. Bannerman i música de M. Best, realitzada per B. Pheloung, “Agora” de R. Cohan i música de J. S. Bach, “Run like thunder”, amb coreografia de T. Jobe i B. Pheloung, “Stabat mater” amb coreografia de R. Cohan i música d’A. Vivaldi, “New Galileo” amb coreografia de S. Davies i música de J. Adams i “Class” amb coreografia de R. Cohan i música de J. Keliehor. També inclou el programa d’un concert de M. Caballé amb M. Zanetti en benefici de la Creu Roja que va tenir lloc el dia 27 d’abril de 1984 i que va incloure àries de V. Bellini, L. Cherubini, G. Pacini, S. Mercadante, G. Rossini, Saint-Saëns, G. Bizet, F. Mompou i E. Toldrà |
Lengua: |
català |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Les Rendezvous
; La cathédrale engloutie
; Whimsicalities
; Allegro brillante
; Symphony in three movements
; Masque of separation
; Canso trobar
Àgora
|
|
|
|
La història del soldat de Ramuz i Stravinsky
Stravinsky, Igor
Ramuz, Charles-Ferdinand
Savary, Jérôme
Neel, Jean Pierre
Societat del Gran Teatre del Liceu
Magic Circus
Fecha: |
1982 |
Descripción: |
1 tríptic |
Nota: |
Septet dirigit per J. P. Neel |
Nota: |
Va representar l'obra la companyia Magic Circus amb coproducció amb l'Scala de Milà |
Nota: |
Programa de les representacions de La història del soldat, obra de teatre de Charles-Ferdinand Ramuz i música d’I. Stravinsky. El repartiment estava format per M. Gonzales com a diable, A. Salomon com a lector, I. Lamouline com a princesa, M. Lebret com a soldat, i també C. Foissey, O. Comte, M. M. Malfettes, C. Brodbeck, C. Ratandra, F. Thomas, M. L. Derois, M. Ivars, S. Crouzet, P. Richards, G. Lebret. Entre els músics hi havia F. Dreno al violí, S. Cross al clarinet, Valdeck al fagot, M. Deroin al trombó, K. Carter al contrabaix i P. Jorand a la percussió. J. P. Neel en va ser el director musical i J. Savary el d’escena |
Lengua: |
català |
Descriptores: |
Programes de mà
; Concerts
; Esdeveniments especials
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Histoire du soldat
|
|
|
|
Siete únicas funciones de caracter popular y precios economicos de la célebre Compañía Ballet Nacional de Cuba
Adam, Adolphe
Gautier, Théophile
Fokine, Michel
Chopin, Frédéric
Balanchine, George
Stravinsky, Igor
Méndez, Alberto
Handel, George Frideric
Marcello, Benedetto
Coralli Peracini, Jean
Buxauli, Juan
Pugni, Cesare
Gounod, Charles
Alonso, Alicia
Alonso, Alberto
Parés, José
Lecuona, Ernesto
Burgas, Josep
Burgmüller, Johann Friedrich Franz
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballet Nacional de Cuba
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Fecha: |
1979 |
Descripción: |
1 tríptic |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu |
Nota: |
Programa de les actuacions que el Ballet Nacional de Cuba, dirigit per Alicia Alonso, va dur a terme al Gran Teatre del Liceu l’any 1979 durant les quals van interpretar “Giselle” de T. Gautier amb música d’A. Adam i coreografia d’A. Alonso sobre l’original de J. Coralli, “Las sílfides” amb coreografia de M. Fokine i música de F. Chopin, “Apolo” amb coreografia de G. Balanchine i Música d’I. Stravinsky, “Rara avis” amb coreografia d’A. Méndez i música de G. F. Haendel i B. Marcello, “Prologo para una tragèdia” basada en “Otello” de W. Shakespeare, “Canción para la extraña flor”, “Tarde en la siesta” amb coreografia d’A. Méndez i música d’E. Lecuona, “La Peri” amb coreografia de J. Coralli i música de J. F. Burgmüller, “Gran pas de quatre” amb coreografia de M. Fokine i música de C. Pugni, “Muñecos” amb coreografia d’A. Méndez i música d’E. Egües, “Paso a tres” amb coreografia d’A. Méndez i música de M. Mauri i “Vals” amb coreografia d’A. Méndez i música de C. Gounod |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Rara avis
; Prólogo para una tragedia
; Canción para la extraña flor
; Tarde en la siesta
; Péri
; Muñecos
; Paso a tres
Vals
|
|
|
|
Temporada de Primavera 1975
Puccini, Giacomo
Béjart, Maurice
Mahler, Gustav
Boulez, Pierre
Mozart, Wolfgang Amadeus
Stravinsky, Igor
Ravel, Maurice
Barbier, Guy
Cillario, Carlo Felice
Masini, Gianfranco
Sardinero, Vicens
Domingo, Plácido
Béjart, Maurice
Aragall, Jaume
Caballé, Montserrat
Pérez Busquier, Gerardo
Pons, Joan
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballet du XXe siècle (Bèlgica)
Fecha: |
1975 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1975 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per C. F. Cilliario, P. Domingo, G. Morelli, G. Pérez Busquier, G. Masini i G. Barbier |
Nota: |
Programa de la Temporada de primavera de 1975 en que es va produir el Festival Puccini del 14 al 23 de març i el Festival Coreogràfic amb el Ballet du XXème siècle. Durant el Festival Puccini es va interpretar “Tosca”, “La Bohème”, “Madama Butterfly” i es va fer un concert extraordinari d’obres puccinianes amb Montserrat Caballé, en què es van sentir fragments de “Gianni Schicchi”, “La Rondine”, “Manon Lescaut”, “Turandot”, “Madama Butterfly i “Tosca”, i es van estrenar el “Capriccio Sinfonico” en l’àmbit estatal i el “Preludio sinfonico” en el mundial. Entre els cantants que hi van participar es troben J. Aragall, J. Pons, M. Caballé, P. Domingo i V. Sardinero |
Nota: |
El Festival Coreogràfic va comptar amb les actuacions del Ballet du XXème siècle, dirigit per M. Bejart. Van estrenar “Golestan” amb música tradicional iraniana, “Ce que l’amour me dit” amb música de G. Mahler, “Le marteau sans maître” i “Tombeau” amb música de P. Boulez i “Seraphita” amb música de W. A. Mozart, totes elles coreografiades per M. Béjart. També van interpretar les reposicions de “Le sacre du printemps” i “L’oiseau de feu” amb música d’I. Stravinsky i “Bolero” amb música de M. Ravel, també coreografiades per M. Béjart. En tots els casos l’Orquestra va ser la del Gran Teatre del Liceu dirigida per C. F. Cilliario, P. Domingo, G. Morelli, G. Pérez Busquier, G. Masini i G. Barbier |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Òpera
; Programes de mà
; Ballet
; Esdeveniments especials
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Le Marteau sans maître
; Ce que l'amour me dit
; Golestan
; Tombeau
; Seraphita
; Le sacre du printemps
; L'oiseau de feu
Bolero
|
|
|
|
Temporada de ópera 1975-76
Bellini, Vincenzo
Donizetti, Gaetano
Humperdinck, Engelbert
Janáček, Leoš
Leoncavallo, Ruggero
Mascagni, Pietro
Mozart, Wolfgang Amadeus
Penella Moreno, Manuel
Puccini, Giacomo
Rota, Nino
Ventura i Tort, Jaume
Verdi, Giuseppe
Wagner, Richard
Stravinsky, Igor
Malipiero, Gian Francesco
Sagarra, Josep Maria
Chailly, Luciano
Caballé, Montserrat
Aragall, Jaume
Pérez Busquier, Gerardo
Pons, Joan
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Cor del Gran Teatre del Liceu
Gran Teatre del Liceu. Ballet
Orfeó Atlàntida
Fecha: |
1975 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada 1975-1976 |
Nota: |
L’Orquestra del Gran Teatre del Liceu va ser dirigida per F. Cavaniglia, G. Chmura, P. M. Leconte, J. Malaval i G. Pérez Busquier, entre altres, i el Cor del Gran Teatre del Liceu per Riccardo Bottino. També es va comptar amb la col·laboració de l’Orfeó Atlàntida |
Nota: |
Programa de la Temporada d’Òpera 1975-1976 que va tenir lloc entre el 4 de novembre de 1975 i el 22 de febrer de 1976. S’hi van interpretar “La Sonambula” de V. Belllini, “Gemma di Vergy”, “Lucia di Lammermoor” i “Poliuto” de de G. Donizetti, “Hänsel i Gretel” d’E. Humperdinck, “I pagliacci” de R. Leoncavallo, “Cavalleria rusticana” de P. Mascagni, “Le nozze di Figaro” i “La clemenza di Tito” de W. A. Mozart, “Don Gil de Alcalá” de M. Penella, “Turandot” de G. Puccini, “Eugene Oneguin” de P. I. Txaikovski, “Un ballo in maschera”, “Don Carlo”, “Rigoletto” i “La Traviata” de G. Verdi i “Lohengrin” i “Els mestres cantaires de Nuremberg” de R. Wagner. També es van produir les estrenes de “La casa morta” de L. Janacek, “Rondalla d’esparvers” de J. Ventura i amb llibret de J. M. de Sagarra, “Il capello di paglia di Firenze” de N. Rota, “Mavra” d’I. Stravinsky, “Il capitan Spavento” G. F. Malipiero i “Una domanda di matrimonia” de L. Chailli. Entre els artistes que hi van participar hi ha M. Caballé, J. Aragall i J. Pons |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Òpera
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Il cappello di paglia di Firenze
; Una domanda di matrimonio
; Il capitan Spavento
; Mavra
; La Sonnambula
; Z mrtvého domu
; Rondalla d'esparvers
Cavalleria rusticana
|
|
|
|
Festival Internacional de Ballet
Adam, Adolphe
Txaikovski, Piotr Ilitx
Borodin, Aleksander Porfirievitx
Chopin, Frédéric
Scriabin, Aleksandr Nikolayevich
Webern, Anton
Minkus, Ludwig
Stravinsky, Igor
Vives i Roig, Amadeu
Ponchielli, Amilcare
Falla y Matheu, Manuel de
Alfonso, Juan
Granados y Campiña, Enric
Debussy, Claude
Bizet, Georges
Hindemith, Paul
Glazunov, Aleksandr Konstantinovich
Ravel, Maurice
Bach, Johann Sebastian
Helsted, Edvard
Bretón y Hernández, Tomás
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
London's Festival Ballet
Grand Théâtre de Genève. Ballet
Ballet royal de Wallonie
Nikolais Dance Theatre
Fecha: |
1974 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1974 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu, dirigida per A. Presser, T. Kern, G. Bond i G. Pérez Busquier |
Nota: |
Programa del Festival Internacional de Ballet que va tenir lloc al Gran Teatre del Liceu entre el 17 de setembre i el 27 d’octubre de 1974. Hi van participar cinc companyies. La primera, el London Festival Ballet, dirigit per B. Grey, va interpretar “Les Sylphides”, amb música de F. Chopin, “Tres Preludis” amb música d’A. Scriabin, “Webern opus 5” amb música d’A. Webern, “Le Corsaire” amb música de L. Minkus i “El petó de la fada” amb música d’Stravinski. La segona va ser la Nicolais Dance Theatre, que va interpretar “Divertissement – A”, “Scenario” i “Foreplay,”, i “Divertissement – B”, “Cross-Fade” i “Suite de Sanctum. La tercera companyia va ser el Cos de Dansa del Gran Teatre del Liceu, dirigida per J. Magrinyà. Van interpretar la “Dansa de les hores” de “La Gioconda” amb música d’A. Ponchielli, “Festival de las flores en Genzano” d’E. Helsted, “4 bailes espanyoles del siglo XVIII” amb música d’A. Vives, J. Alfonso i M. de Falla entre altres, fragments de “Bohemios” d’A. Vives i “El sombrero de tres picos” de M. de Falla. També van ballar “A tiempo romantico”, amb música d’E. Granados i l'arreglista Ferrer, “Clar de lluna” amb música de Debussy, “Ensayo” i “Rossio” amb música de Monjo Jr. I “La moza y el estudiante” amb música de T. Bretón |
Nota: |
La quarta companyia, el Ballet del Gran Teatre de Ginebra, va interpretar “Simfonia en do” amb música de G. Bizet, “Les quatre temperaments” amb música de P. Hindemith, “Raymonda” amb música d’A. Glazunov i “Le fils prodigue” amb música d’I. STravinski. El segon programa va estar format per “Agon”, amb música d’I. Stravinski i G. Balanchine, “Daphnis et Chloe” amb música de M. Ravel adaptada per G. Skibine, “Concierto de Brandenburg nº3” amb música de J. S. Bach i Czarn, “Don Quijote” amb música de L. Mintkus i Obourmov i “La Valse amb música de M. Ravel i adaptació de G. Balanchine. Totes aquestes peces van ser coreografiades per G. Balanchine. Finalment, el Ballet de Wallonie, dirigit per H. Voos, va interpretar “El llac dels cignes” amb música de P. I. Txaikovski i “Ecce omo”, amb música de G. Berghmans i coreografia de J. Lazzini, “Nomos alpha” amb música de I. Xenakis i coreografia de M. Béjart i “Petrouschka” amb música d’I. Stravinski i coreografia de M. Fokine. En tots els casos els va acompanyar l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu, dirigida per A. Presser, T. Kern, G. Bond i G. Pérez Busquier |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Giselle
; Lebedínoye óziero (El Llac dels cignes)
; Les Sylphides
; Le Corsaire
; Dolores
; Petrouchka
Daphnis et Chloé
|
|
|
|
Temporada coreográfica primavera 1974
Schredin, Rodion
Parlic, Dimitri
Burt, Francis
Roussel, Albert
Bizet, Georges
Borodin, Aleksander Porfirievitx
Minkus, Ludwig
Txaikovski, Piotr Ilitx
Prokofiev, Sergei
Walter, Erich
Stravinsky, Igor
Balanchine, George
Schubert, Franz
Debussy, Claude
Adam, Adolphe
Mazalova, Ruzena
Bartók, Béla
Fokine, Michel
Ravel, Maurice
Miladinovic, Dusan
Schaub, Robert
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballett am Rhein
Balet Narodno Pozoriste (Belgrad)
Fecha: |
1974 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1974 |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1974. El Ballet del Teatre Nacional de Belgrad era dirigit per M. Jovanovic, el director d’orquestra va ser D. Miladinovic i el pianista acompanyant fou M. Zamurovic. Van estrenar “Ana Karenina”, amb música de R. Schredin, “Golem”, amb música de F. Burt i “Bacchus et Arianne” amb música d’A. Roussel. D. Parlic va ser el coreògraf de totes elles. També es van representar “Simfonia en do” amb música de G. Bizet i coreografia de D. Parlic, “Danses Polovtsianes d’El príncep Ígor” amb música d’A. Borodin i coreografia de M. Fokine adaptada per Anica Prelie, i passos a dos de “Don Quixote” amb música de L. Minkus, “El llac dels cignes” i “El trencanous” amb música de P. I. Txaikovski |
Nota: |
El Ballet del Teatre de l’òpera alemanya del Rhin estava dirigit per E. Walter, que també n’era coreògraf. L’orquestra va ser dirigida per R. Schaub, R. Kubik i A. Quennet i els pianistes W. Riddlespurger i A. Roth-Schutzbach. Van estrenar una nova versió de “Romeo i Julieta” amb música de S. Prokofiev i coreografia d’E. Walter, “Apollon Musagette” amb música d’I. Stravinsky i coreografia de G. Balanchine, “La mort i la donzella” amb música de F. Schubert i coreografia d’E. Walter, i “Jeux”, amb música de C. Debussy i coreografia d’E. Walter. També van dansar les reposicions de “Giselle” amb música d’Adolphe Adam amb coreografia de R. Mazalova i E. Walter, “El mandarí meravellós” amb música de Bela Bartók i coreografia d’E. Walter, i “Daphnis et Chloe” amb música de M. Ravel i coreografia d’E. Walter |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Anna Karènina
; Der Golem
; Bacchus et Ariane
|
|
|