Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Inclou documentació diversa sobre la contractació de personal, assegurances, lloguers de material, etc. relacionats amb la temporada de 1938-39. La major part de la documentació són contractes de personal
Inclou documentació sobre les temporades de quaresma, primavera i hivern, en relació a preus de butaques i llotges, planificació de les funcions, llista de la companyia i repertoris, etc. i comunicacions entre J. Mestres Calvet i la Societat del G.T. del Liceu
Esborrany d'una memòria sobre la situació del personal subaltern de la Societat. S'acorda la jubilació de tres persones i l'augment de sou de la resta. Aquesta memòria és una petició feta per la Junta del dia 20 de desembre de 1927