Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 441 a 446 de 446   Administració Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 

Página inicial Página anterior

  Documentació diversa

Pamias, Juan A.

Fecha: 1974
Descripción: 34 documents
Nota: Conté documentació administrativa diversa, factures de reparacions i manteniment, liquidacions salarials de personal del teatre, subvencions i donatius que dóna la Societat del Gran Teatre del Liceu a particulars i a l'empresari Juan A. Pamias per les funcions que es duen a terme
Lengua: català
Descriptores: Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Documentació administrativa diversa

Fecha: 1986
Descripción: 12 documents
Nota: Documentació administrativa on podem trobar despeses de manteniment i reparacions del Gran Teatre del Liceu, un balanç econòmic i factures a pagar.
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Dossier de pressupostos diversos dels anys 1950 a 1969 (1)

Fecha: 1950
Descripción: 75 documents
Nota: Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Edifici - Remodelació ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Dossier de pressupostos diversos dels anys 1950 a 1969 (2)

Fecha: 1950
Descripción: 75 documents
Nota: Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Edifici - Remodelació
Colección: Administración




  Dossier de pressupostos diversos dels anys 1950 a 1969 (3)

Fecha: 1950
Descripción: 75 documents
Nota: Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Edifici - Remodelació
Colección: Administración




  Correspondència sobre l'òpera Artús

Vives i Roig, Amadeu
Trullol i Plana, Sebastià
Pons, Miquel
Pont i Constans, Josep
Soldatini, Giuseppe
Täncer, Matthias
Dotras Vila, Juan


Fecha: 1897
Descripción: 92 documents
Nota: Correspondència duta a terme per Amadeu Vives, Sebastià Trullol, Josep Pont, Miquel Pons, Giuseppe Soldatini, Matthias Täncer i Juan Dotras Vila, entre altres, sobre temes relacionats amb l'òpera Artús. També inclou dos retalls de premsa sobre el Teatre Fortuny i els preus d'abonaments
Lengua: castellà
Descriptores: Òpera ; Administració
Colección: Administración
Otros documentos: Artús




 

Página inicial Página anterior