Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Rebut del pagament a la Impremta Tomàs Gorchs en concepte de diverses feines d'impressió. Documents signats per José Manuel Planas, Francisco Llenas i Duran i Tomas Gorchs
Documents comptables i justificatius respectius als vuit balls celebrats durant el Carnaval de 1857, del 5 de gener al 24 de febrer, signats pel Director del Gran Teatre del Liceu, el Sr. Domingo de Acilu
Inclou diverses llistes de subscriptors, bases per a la celebració dels balls, acords de reunions, condicions de les subscripcions, documentació comptable, llistats i nòmines dels treballadors, ...
Conté el balanç econòmic, relació de les funcions realitzades, honoraris pagats al procurador, lletrats i empresa en funcions, rebuts de la contribució, rebuts de diferents treballs de millora de l'edifici (fusteria, etc.)
Balanç econòmic i comprovant de ingressos i despeses de l'any 1859. Es recull informació de fins a vuit balls i els rebuts del personal que va proporcionar els materials o serveis necessaris
Nota:
Signen molts documents el president J.M. Planas i B. Duran, secretari. Es recull el regal d'uns canelobres al director dels balls, M. Obiols