Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Inclou llista de convidats i d'assistents, nota de despeses, llista de música, estat "de los titulos y acciones que se han recibido, con expresión de los que se han distribuido y número de los que se devuelven"
Documents comptables i justificatius respectius als vuit balls celebrats durant el Carnaval de 1857, del 5 de gener al 24 de febrer, signats pel Director del Gran Teatre del Liceu, el Sr. Domingo de Acilu
Documentació econòmica sobre les diverses despeses realitzades entre 1856 i 1857 en tasques de manteniment de l'edifici. Conté diversos rebuts i informació detallada de totes les obres de manteniment feta pel conserge