Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
La major part de la documentació són cartes entre l'empresari Juan A. Pamias i la Societat del Gran Teatre del Liceu relatives a la contractació i programació de la temporada de primavera
La major part dels documents són cartes entre l'empresari Juan A. Pamias i la Societat del Gran Teatre del Liceu referents a la programació de la temporada
Documents comptables i justificatius respectius als vuit balls celebrats durant el Carnaval de 1857, del 5 de gener al 24 de febrer, signats pel Director del Gran Teatre del Liceu, el Sr. Domingo de Acilu
Presentació dels treballs de la comissió formada l'any 1863 per examinar els comptes de les obres de reedificació de teatre. Signen diferents càrrecs de la junta, entre ells, I. Fontrodona
Correspondència entre el director de RTVE (J.Arandes), J.A. Pamias (empresari del Liceu) i A. Pons (president de la Junta), en relació a la gravació al teatre de la pel·lícula La saga de los Rius, entre els dies 8 i 15 de juliol. També es conserva documentació de les despeses facturades pel teatre
Documentació relativa als acords i pactes entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i el Patronat Wagner, fulls de recaptació, ingressos i despeses de les funcions, etc.
Documentació que inclou correspondència entre Ràdio Nacional d'Espanya i el Gran Teatre del Liceu i una relació dels donatius dels accionistes de la Societat del G.T. del Liceu.
Conté una diligència sobre la inundació del 9 de novembre de 1959 i correspondència amb la Sociedad General de Aguas de Barcelona sobre les instal·lacions del Gran Teatre del Liceu.