Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Inclou comunicacions del Ministerio de Trabajo, la Junta de la Societat del G.T. del Liceu, la Societat de Propietaris del G.T. del Liceu, l'Ajuntament de Barcelona, etc.
Inclou conveni de concessió, pleg de condicions i altra documentació administrativa relativa al concurs per l'obtenció de la concessió. Els tres participants van ser Josep Rodés, Emilio Ferone i Juan Mestres. També s'hi inclou l'acta d'entrega del Teatre per part de Juan Mestres Calvet
Esborrany d'una memòria sobre la situació del personal subaltern de la Societat. S'acorda la jubilació de tres persones i l'augment de sou de la resta. Aquesta memòria és una petició feta per la Junta del dia 20 de desembre de 1927