Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Inclou documentació diversa, des de preus d'abonament i de taquilla per funció, el repertori del London's Festival Ballet, correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu sobre la contractació de la companyia de dansa Antonio Ballet Español, etc.
Inclou un telegrama de l'agència del Govern Búlgar i comunicacions entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu sobre el tenor D. Uzunov, el qual no pot complir amb el contracte del Liceu degut a unes representacions oficials al seu país
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern del G.T. del Liceu sobre la contractació de la companyia de la Comédie Française pel 17 i 18 d'abril i de Maria Callas pel 5 de maig, i sobre la contractació de l'orquestra del G.T. del Liceu per part de ABAO per actuar el setembre a Bilbao
Conté documentació relativa a les reparacions que es van dur a terme en el Liceu entre els anys 1932 a 1935, tals com les factures de les reparacions elèctriques, les factures del teló d'acer, minutes d'advocats, contractes de pòlisses d'assegurances (contra incendis, aigua, vida, accidents de treball) i revisions d'extintors