Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté documents relatius als acords presos entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i l'empresari Enric Travé i Escardó sobre la concessió d'explotació del cafè situat a l'edifici del Liceu. Documents signats per Rómulo Miquel Sagàs, Ferran Fabra i Puig i Enric Travé Escardó
Conveni entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i el Cercle del Liceu per establir l'ús de diferents parts de l'edifici. Signen el document Ferran Fabra i Puig i Guillermo Trias
Dictamen sobre els drets de la Societat del Gran Teatre del Liceu en l'immoble del Teatre. El document el signen Josep Vilaseca i els advocats Jaime Carner i Sánchez Diezma
Dictamen signat per tres lletrats sobre la validesa del contracte signat entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i l'empresari Josep Rodés Huguet. Les signatures no es poden identificar
La major part de la documentació són cartes entre l'empresari Juan A. Pamias i la Societat del Gran Teatre del Liceu relatives a la contractació i programació de la temporada de primavera