Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 71 a 73 de 73  Arrendaments Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 

Pàgina inicial pàgina anterior


  Informe per establir les normes que regulin la cessió del Teatre Nacional de Catalunya
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1938
Descripció: 1 document
Llengua: català
Descriptors: Administració ; Arrendaments ; Gran Teatre del Liceu
Col·lecció: Administració




  Cajas registradoras 'National' Convención 1962

Valls Taberner, José
Societat del Gran Teatre del Liceu
Cajas Registradoras National

Data: 1962
Descripció: 1 volum
Nota: L'empresa Cajas Registradoras National demana autorització per celebrar la convenció del Congrés Internacional de representants i Directors en el G.T. del Liceu.
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Esdeveniments especials ; Arrendaments
Col·lecció: Administració




  Documentació sobre el ball del centenari de la Casa dels Italians al Liceu
Societat del Gran Teatre del Liceu
Casa degli Italiani di Barcelona

Data: 1969
Descripció: 9 documents
Nota: Inclou la correspondència amb el Banc Exterior d'Espanya i els avals pel lloguer del Liceu
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Esdeveniments especials ; Arrendaments
Col·lecció: Administració




 

Pàgina inicial pàgina anterior