Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou documentació diversa sobre la contractació de personal, assegurances, lloguers de material, etc. relacionats amb la temporada de 1938-39. La major part de la documentació són contractes de personal
Dues cartes: una de la Presidència del Consell de Ministres i l'altra de la Comissaria d'Espectacles de Catalunya, a l'administrador del Liceu per tal que permeti l'entrada als espectacles a les persones portadores d'aquests documents
Document sobre mesures de seguretat. Aprovat en sessió del dia 14 de juny de 1888. Va acompanyat de diferents retalls de diari on es parla de les noves mesures de seguretat del Liceu