Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou correspondència, comunicacions de la Societat del G.T. del Liceu, llistes amb torns de guàrdies, pressupost de la farmaciola, etc. La documentació cobreix el període entre 1918 i 1960
La documentació està formada bàsicament per cartes de diferents emissors (Sociedad de Autores Españoles, Sindicato Musical de Cataluña, etc.). La major part parlen d'una campanya per conscienciar de la situació dels músics professionals arran de l'aparició de la música enllaunada i el cinema sonor. Entre els documents hi ha el text del manifest de la campanya
Documentació diversa sobre les activitats de la Junta de govern. Majoritàriament són convocatòries de reunions, delegacions de vots, comunicacions dels noms dels membres de la Junta, nomenaments de càrrecs, etc. Inclou també una carta de 1928 d'un senyor que demana cobrar el premi que la Societat va oferir a qui aportés informació sobre l'atemptat de 1893 i algunes cartes d'Adrià Gual