Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Dictamen signat per tres lletrats sobre la validesa del contracte signat entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i l'empresari Josep Rodés Huguet. Les signatures no es poden identificar
Diferents documents referents a la denuncia pel mal estat dels balcons de la façana del carrer Sant Pau i la seva reparació. Figura el nom de l'arquitecte M. Vinyals, el vocal-secretari R. Marull i el president de la junta A. Pons
Balanç econòmic de març de 1867 a març de 1868, acompanyat de rebuts i comprovants de pagaments de les diverses activitats com els balls de màscares i despeses corrents de manteniment i reparació. El balanç està signat per part de la junta: director (A. Gussi), comptable (J. Damians), vocal-secretari J. Pons. Un dels pagaments es fa al procurador Sixto Taxonera per un judici verbal per problemes amb un lloguer