Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Notari: Manuel de Larratea y Catalán. Conté també un document manuscrit adreçat al President del Liceu explicant el conflicte per poder tenir un local com a cafè dins el Teatre
Dossier amb documentació diversa: memòries, dibuixos, dictàmens, informes tècnics, informes sobre seguretat, plànols, anotacions, contractes, factures, correspondència i una targeta
Inclou correspondència, les "Bases que propone esta dirección a la Junta de Gobierno...bajo las cuales hayan de darse... los bailes de máscara" i 'Suscripción para los bayles de máscara...'
Inclou llista de convidats i d'assistents, nota de despeses, llista de música, estat "de los titulos y acciones que se han recibido, con expresión de los que se han distribuido y número de los que se devuelven"