Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Dossier amb cartes de temàtica molt diversa, la major part de l'any 1969 però també de 1970 a 1975. Els temes més representats són: remodelació de l'edifici, concessió de la medalla al Mèrit Artístic, concessió del premi Soles de oro, organització d'una funció en homenatge als membres jubilats del cor
Documentació relativa a la celebració del centenari del ‘Ball dels italians’ (1870-1970), organitzat per la Casa degli Italini, als documents figura el seu president (U. Sala). A la documentació es conserven les invitacions, els programes, el menú, etc. El director d’orquestra A. Sardo, el director de coreografia J. Magrinya o el cantant Peret son alguns dels artistes participants.
Correspondència entre el director de RTVE (J.Arandes), J.A. Pamias (empresari del Liceu) i A. Pons (president de la Junta), en relació a la gravació al teatre de la pel·lícula La saga de los Rius, entre els dies 8 i 15 de juliol. També es conserva documentació de les despeses facturades pel teatre
Conté documentació d'esdeveniments que tenen lloc a fora del Gran Teatre del Liceu, com ara la Celebració del 50 aniversari de la mort de Valle-Inclán, els quals demanen el programa de l'òpera La cabeza del dragón ; una invitació al segon Congrés de la Llengua Catalana ; una petició de l'Institut del Teatre perquè els hi deixin un esbós de Mestres Cabanes de l'òpera Aida ; agraïments d'entrades i felicitacions de la temporada d'òpera de diverses entitats ; i el protocol de l'arribada dels Reis al Liceu