Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté diverses peticions per part del Conservatori per dur a terme concerts al saló de descans i la sala d'espectacles del Gran Teatre del Liceu ; un document sobre les despeses d'un concert ; i una carta al Cercle del Liceu i l'empresari Juan Pamies per la constitució de la junta
Dossier amb cartes de temàtica molt diversa, la major part de l'any 1969 però també de 1970 a 1975. Els temes més representats són: remodelació de l'edifici, concessió de la medalla al Mèrit Artístic, concessió del premi Soles de oro, organització d'una funció en homenatge als membres jubilats del cor
Conté documentació d'esdeveniments que tenen lloc a fora del Gran Teatre del Liceu, com ara la Celebració del 50 aniversari de la mort de Valle-Inclán, els quals demanen el programa de l'òpera La cabeza del dragón ; una invitació al segon Congrés de la Llengua Catalana ; una petició de l'Institut del Teatre perquè els hi deixin un esbós de Mestres Cabanes de l'òpera Aida ; agraïments d'entrades i felicitacions de la temporada d'òpera de diverses entitats ; i el protocol de l'arribada dels Reis al Liceu