Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 2 de 2  1886 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Estado general de cuentas (comprobantes) 1886 a 1887
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1886
Descripció: 29 documents
Nota: Conté: estat general de comptes. Comprovants de càrrec (ingressos, cobraments de rebuts endarrerits, conceptes varis, beneficis de balls de màscares). Despeses de personal, nòmines, consum d'aigua, despeses menors i paper timbrat, impresos i llibres talonari, premis de "cobranza y tesorería", contribucions, lloguers, pensió al Liceo Filarmónico, consum de gas, despeses de conservació i reparació, subvenció a l'empresa i despeses vàries
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Comptabilitat ; Personal - Administració ; Balls de Màscares ; Arrendaments
Col·lecció: Administració




  Autorització per canvi d'orgue

Clausolles, José
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1886
Descripció: 2 documents manuscrits
Nota: Dos documents on s'autoritza primer el canvi d'orgue, signat per diversos socis, entre ells, J. Clausolles
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Socis
Col·lecció: Administració