Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Consideracions sobre el nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu. Forma part d'un seguit de documents sobre diversos aspectes del nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu que modifica el reglament de 1854
Conté diversa documentació comptable, l'estat d'entrades i sortides de fons, rebuts i factures d'obres, reparacions, conservació, despeses menors, la contribució territorial, nòmines, etc.
Es compara la proposta de la Junta de Govern i la proposta de Juan Buxareu. Forma part d'un seguit de documents sobre diversos aspectes del nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu que modifica el reglament de 1854
Document signat per José Barret i adreçat a la Junta del Gran Teatre del Liceu. Forma part d'un seguit de documents sobre diversos aspectes del nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu que modifica el reglament de 1854
El document el signa Juan Buxareu. Forma part d'un seguit de documents sobre diversos aspectes del nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu que modifica el reglament de 1854
Forma part d'un seguit de documents sobre diversos aspectes del nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu que modifica el reglament de 1854