Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 2 de 2  1867 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Balanç i comprovants de l'any 1867-1868

Damians, José
Gussi, Antoni
Pons y Clerch, Lorenzo
Taxonera, Sixto
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1867
Descripció: 8 documents
Nota: Balanç econòmic de març de 1867 a març de 1868, acompanyat de rebuts i comprovants de pagaments de les diverses activitats com els balls de màscares i despeses corrents de manteniment i reparació. El balanç està signat per part de la junta: director (A. Gussi), comptable (J. Damians), vocal-secretari J. Pons. Un dels pagaments es fa al procurador Sixto Taxonera per un judici verbal per problemes amb un lloguer
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Comptabilitat ; Balls de Màscares ; Arrendaments ; Assumptes jurídics
Col·lecció: Administració




  Document sobre l'adquisició d'un solar

Marrugat, José Antonio
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1867
Descripció: 29 f.
Nota: Signat per José Antonio Marrugat
Llengua: castellà
Descriptors: Assumptes jurídics ; Edificis
Col·lecció: Administració