Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Conté el contracte de cessió del teatre entre 1921 i 1926, signat per Augusto de Rull i Juan Mestres Calvet. Conté també un document especificant els drets i deures de l'empresari
Correspondència entre el president de la Societat del Gran Teatre del Liceu, Antoni Pons Arola i la Compañia arrendataria de Tabacos sol·licitant permís per la venda de tabac al Teatre
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu, el repertori, els preus de butaques i llotges, la llista de mestres directors i cantants, etc.
Inclou el repertori de la temporada, la llista de mestres directors i artistes, els preus d'abonament, correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu, etc.
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu sobre la representació extraordinària en commemoració del XXX aniversari de Radio Nacional i les representacions de teatre de la Compañía del Teatro Español de Madrid.