Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 81 a 90 de 446   Administració Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 

Página inicial Página anterior Página siguiente Página final

  Función de gala en honor de SE el Jefe del Estado Generalísimo Franco : 22 de mayo de 1947

Mestres Calvet, Juan

Fecha: 1947
Descripción: 28 documents
Nota: Empresa J. Mestres Calvet 
Lengua: castellà
Descriptores: Esdeveniments especials ; Comptabilitat ; Administració
Colección: Administración




  Función a beneficio de la Junta Provincial Pro Hospitales y Beneficencia de Barcelona : 15 de mayo de 1948

Arquer, José F.

Fecha: 1948
Descripción: 7 documents
Nota: Empresa J.F. Arquer 
Nota: Inclou la liquidació de la funció, despeses i donatius, preus de llotges, etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Esdeveniments especials ; Comptabilitat ; Administració ; Llotges i localitats
Colección: Administración




  Baile de gala en conmemoración del centenario de la inauguración del ferrocarril de Barcelona a Mataró : 26 octubre 1948

Fecha: 1948
Descripción: 16 documents
Nota: Inclou correspondència, invitacions, etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Esdeveniments especials ; Administració
Colección: Administración




  Comprovants de cobraments i pagaments 1940-1941 : nòmines de personal

Fecha: 1940
Descripción: 40 documents
Nota: Inclou documentació diversa sobre pagaments de nòmines del personal permanent del G.T. del Liceu i pensions del conservatori de la temporada 1940-41
Lengua: castellà
Descriptores: Personal - Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Cobros

Fecha: 1934
Descripción: 24 fulls
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Comprobantes de las cantidades invertidas en las obras de reparación y mejoras del Gran Teatro del Liceo

Fecha: 1873
Descripción: 27 documents
Nota: Inclou comprovants, rebuts, pressupostos, llistes de tasques, de materials i d'operaris
Lengua: castellà
Descriptores: Edifici - Remodelació ; Administració
Colección: Administración




  Revisión contribución : año 1945

Fecha: 1945
Descripción: 4 documents
Nota: Inclou correspondència, certificats, etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Administració
Colección: Administración




  Documentació diversa sobre la temporada 1932-1933

Rodés Huguet, Josep

Fecha: 1932
Descripción: 38 documents
Temporada: Temporada 1932-1933
Nota: Conté correspondència entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i l'empresari Josep Rodés Huguet sobre qüestions relatives a la programació de la temporada, incidències en el repertori, cantants contractats, relació dels guanys i despeses de la temporada. Inclou també documentació sobre unes recomanacions del Govern Civil per tal de millorar les mesures contra incendis ; petició de permís per realitzar la Festa del Treballador i petició de satisfacció de l'impost per a la Junta Provincial de Protecció a la Infància
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Cantants ; Contractes de treball ; Incendis--Prevenció ; Esdeveniments especials
Colección: Administración




  Correspondència diversa
Vidal i Guitart, Josep M.

Fecha: 1956
Descripción: 2 documents
Nota: Inclou dues cartes d'agraïment: el professor Josep M. Vidal i Guitart del Instituto Nacional de Enseñanza Media Verdaguer agraeix les facilitats donades per la visita dels seus alumnes al Liceu; la Junta del Patronato de la Obra de Homenaje a la Vejez del Maestro Director de Orquesta agraeix el donatiu rebut del Liceu
Lengua: castellà
Descriptores: Administració
Colección: Administración




  Documentació sobre l'adquisició de la casa núm. 6 de la Rambla del centre

Fecha: 1848-1914
Descripción: 10 documents
Nota: Inclou documentació diversa: escriptura, sentències, projecte d'escriptura privada i correspondència. Documents de dates diverses compreses entre 1848 i 1914
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Assumptes jurídics ; Edificis ; Edifici - Remodelació
Colección: Administración




 

Página inicial Página anterior Página siguiente Página final