Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Dictamen signat per tres lletrats sobre la validesa del contracte signat entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i l'empresari Josep Rodés Huguet. Les signatures no es poden identificar
Diferents documents referents a la denuncia pel mal estat dels balcons de la façana del carrer Sant Pau i la seva reparació. Figura el nom de l'arquitecte M. Vinyals, el vocal-secretari R. Marull i el president de la junta A. Pons
Balanç econòmic de març de 1867 a març de 1868, acompanyat de rebuts i comprovants de pagaments de les diverses activitats com els balls de màscares i despeses corrents de manteniment i reparació. El balanç està signat per part de la junta: director (A. Gussi), comptable (J. Damians), vocal-secretari J. Pons. Un dels pagaments es fa al procurador Sixto Taxonera per un judici verbal per problemes amb un lloguer