Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Inclou correspondència, documentació administrativa, documentació comptable, plànols, etc. sobre el projecte de reforma de vàries dependències del G.T. del Liceu per l'arquitecte A. Pons Domínguez
Inclou plecs de condicions per a la realització d'obres de fontaneria, fusteria, metal·lúrgia, adquisició de material de construcció, col·locació de mobiliari, tapisseria, etc.
Inclou documentació diversa: escriptura, sentències, projecte d'escriptura privada i correspondència. Documents de dates diverses compreses entre 1848 i 1914
Notari: Manuel de Larratea y Catalán. Conté també un document manuscrit adreçat al President del Liceu explicant el conflicte per poder tenir un local com a cafè dins el Teatre