cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 Studies in chinese learning and teaching

Inicio: 2015-
Anual

Peer Review Peer Review

Tipus d'accés: N/d
Article Processing Charges: DESCONEGUT  APCs: ?
Article Processing Charges


Studies in Chinese learning and teaching (汉语习得与教学研究)


ISSN-e: 2334-2684 | Estats Units  Estats Units

Idiomas: chino, inglés

 
Normas para los autores  Normas para los autores
Acceso texto completo acceso texto completo 
Derechos de autor y autoarchivo Derechos de autor y autoarchivo NO DISPONIBLE
   
This journal publishes pedagogical reports and research papers in the field of Chinese learning and teaching. It is especially interested in essays and studies that contribute to a better understanding of Chinese language, literature and culture education. It also publishes critical reviews of books and software that contribute to Chinese pedagogy and student work in their Chinese classes (e.g., essays and calligraphy). In addition, it serves as a forum for Chinese learners, educators and program administrators to exchange thoughts on all aspects of Chinese education.
   

Dónde encontrarlo
indicadors
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inicio - Contacto - Biblioteca de Humanidades - Departamento de Traducción e Interpretación y de Estudios del Asia Oriental
2013-2021 UNIVERSIdad AUTóNOMA DE BARCELONA