 |
|
El castell de Barbablava / Mario i el màgic
Bartók, Béla
Vajda, János
Kovács, János
Török, Geza
Kováts, Kolos
Airizer, Csaba
Takács, Tamara
Balatoni, Eva
Tóth, János
Malcsiner, Péter
Kállay, Gábor
Csavlek, Etelka
Lózsy-Bíró, János
Sárkány, Kázmér
Societat del Gran Teatre del Liceu
Magyar Állami Operaház Zenekara
Magyar Állami Operaház Énekkara
Fecha: |
1992 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada 1992-1993 |
Nota: |
Programa de mà dels concert duts a terme per l'Orquestra i el Cor de l'Òpera Estatal d'Hongria a l'octubre del 1992, i on es van representar les obres: El Castell de Barbablava, de Bártók, interpretat per Kolos Kováts, Csaba Airizer, Tamara Takács i Eva Balatoni, i dirigit per János Kovács ; Mario i el màgic, interpretat per János Tóth, Péter Malcsiner, Gábor Kállay, Etelka Csavlek, Tamara Takács, János Lózsy-Bíró, Kázmér Sárkány, i dirigit per Géza Török |
Lengua: |
català |
Descriptores: |
Programes de mà
; Òpera
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
A kékszakállú herceg vára (El Castell de Barbablava)
; Mário és a varázsló
|
|
 |
|
Tanz-Forum Köln
Xostakóvitx, Dmitri Dmítrievitx
Pueyo, Salvador
Bartók, Béla
Krainev, Vladimir
Mund, Uwe
Ulrich, Jochen
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Tanz-Forum Köln
Fecha: |
1992 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada 1992-1993 |
Nota: |
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu, dirigida per Uwe Mund |
Nota: |
Programa de mà dels concerts duts a terme pel Tanz-Forum Köln durant el mes d'octubre del 1992. En ell s'hi van representar el Concert per a piano i orquestra núm. 1, en do menor, op. 35 i el concert per a piano i orquestra núm. 2, en fa major, op. 102, de Xostakòvitx, amb el solista Wladimir Krainef ; es va fer l'estrena mundial de Yerma, amb música de Salvador Pueyo i coreografia de Jochen Ulrich ; El mandarí meravellós, amb música de Béla Bartók i coreografia de Jochen Ulrich. L'orquestra estava dirigida per Uwe Mund |
Lengua: |
català |
Descriptores: |
Programes de mà
; Concerts
; Ballet
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Concerts, piano, orquestra, núm. 1, op. 35, do menor
; Concerts, piano, orquestra, núm. 2, op. 102, fa major
; Yerma
; Csodálatos mandarin
|
|
 |
|
Temporada coreográfica. Primavera 1977
Txaikovski, Piotr Ilitx
Xostakóvitx, Dmitri Dmítrievitx
Van Dyk, Peter
Bartók, Béla
Lalo, Édouard
Prokofiev, Sergei
Jardí, Joaquim
Delibes, Léo
Bizet, Georges
Petipa, Marius
Beaumarchais, Pierre Augustin Caron de
Dutilleux, Henri
Jarre, Maurice
Constant, Marius
Pink Floyd
Lombard, Alain
Petit, Roland
Mihalovici, Marcel
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballet National de Marseille
Ballet du Rhin
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Fecha: |
1977 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1977 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per C. Schwartz, M. Quieval i J. Bazire |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera del 1977, que es va celebrar entre el 29 d’abril i el 2 de juliol, i durant la qual es van produir les actuacions del Ballet del Rhin i el Ballet de Marseille. El Ballet du Rhin, dirigit per P. van Dyck, va interpretar “El llac dels cignes”, amb música de P. I. Txaikovski i coreografia de P. Van Dyck, “Suite en blanc” amb música d’E. Lalo i coreografia de S. Lifar i “Romeo i Julieta” amb música de S. Prokofiev i coreografia de P. van Dyck. També van estrenar Ideal, amb música de B. Bartók, “Metaboles” amb música d’H. Dutilleux i “24 preludes” amb música de M. Constant, totes elles coreografiades per P. Van Dyck. El programa especifica que es va estrenar “Sinfonia”, amb música de D. Shostakovich i coreografia de P. Van Dyck, però el libro del conserge explica que es va estrenar “Rondó”, amb música de M. Mihalovici i coreografia de R. Thomas |
Nota: |
El ballet de Marsella, dirigit per R. Petit, va interpretar “Coppelia”, amb música de L. Delibes, i va estrenar “Notre-Dame de Paris” amb música de M. Jarré i coreografia, “Pink Floyd Ballet” amb música de Pink Floyd, “L’Arlesienne” i “Carmen” amb música de G. Bizet, totes elles coreografiades per R. Petit |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Notre-Dame de Paris
; Pink Floyd Ballet
; L'Arlesienne
; Carmen ballet Petit
; Metaboles
; 24 preludes
; Ideal
|
|
 |
|
Temporada coreográfica primavera 1974
Schredin, Rodion
Parlic, Dimitri
Burt, Francis
Roussel, Albert
Bizet, Georges
Borodin, Aleksander Porfirievitx
Minkus, Ludwig
Txaikovski, Piotr Ilitx
Prokofiev, Sergei
Walter, Erich
Stravinsky, Igor
Balanchine, George
Schubert, Franz
Debussy, Claude
Adam, Adolphe
Mazalova, Ruzena
Bartók, Béla
Fokine, Michel
Ravel, Maurice
Miladinovic, Dusan
Schaub, Robert
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballett am Rhein
Balet Narodno Pozoriste (Belgrad)
Fecha: |
1974 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1974 |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1974. El Ballet del Teatre Nacional de Belgrad era dirigit per M. Jovanovic, el director d’orquestra va ser D. Miladinovic i el pianista acompanyant fou M. Zamurovic. Van estrenar “Ana Karenina”, amb música de R. Schredin, “Golem”, amb música de F. Burt i “Bacchus et Arianne” amb música d’A. Roussel. D. Parlic va ser el coreògraf de totes elles. També es van representar “Simfonia en do” amb música de G. Bizet i coreografia de D. Parlic, “Danses Polovtsianes d’El príncep Ígor” amb música d’A. Borodin i coreografia de M. Fokine adaptada per Anica Prelie, i passos a dos de “Don Quixote” amb música de L. Minkus, “El llac dels cignes” i “El trencanous” amb música de P. I. Txaikovski |
Nota: |
El Ballet del Teatre de l’òpera alemanya del Rhin estava dirigit per E. Walter, que també n’era coreògraf. L’orquestra va ser dirigida per R. Schaub, R. Kubik i A. Quennet i els pianistes W. Riddlespurger i A. Roth-Schutzbach. Van estrenar una nova versió de “Romeo i Julieta” amb música de S. Prokofiev i coreografia d’E. Walter, “Apollon Musagette” amb música d’I. Stravinsky i coreografia de G. Balanchine, “La mort i la donzella” amb música de F. Schubert i coreografia d’E. Walter, i “Jeux”, amb música de C. Debussy i coreografia d’E. Walter. També van dansar les reposicions de “Giselle” amb música d’Adolphe Adam amb coreografia de R. Mazalova i E. Walter, “El mandarí meravellós” amb música de Bela Bartók i coreografia d’E. Walter, i “Daphnis et Chloe” amb música de M. Ravel i coreografia d’E. Walter |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Anna Karènina
; Der Golem
; Bacchus et Ariane
|
|
 |
|
Harkness Ballet of New York
Harkness, Rebekah
Bartók, Béla
Stevenson, Ben
Khatxaturian, Aram
Moiseyev, igor
Britten, Benjamin
Gore, Walter
Stirn, Daniel
Nebrada, Vincente
Long, Larry
Hindemith, Paul
Ugarte, Juan María de
Loevenskjold, Herman
Udaeta, José de
Hinton, Paula
Wilson, Zane
Asensio, Manola
Wahl, Gary
Suriñach, Carlos
Societat del Gran Teatre del Liceu
Harkness Ballet
Fecha: |
1970 |
Descripción: |
1 volum |
Nota: |
Programa de l'actuació de la companyia Harkness Ballet, sota la direcció artística de Rebekah Harkness. Van interpretar “Bartok Concerto”, amb música de B. Bartók i coreografia de B. Stevenson, “Spartacus” amb musica d’A. Khachaturian i coreografia d’I. Moiseyev, “Devoradores de sombras” amb música de B. Britten i coreografia de W. Gore, “Suite espanyola” amb música de C. Suriñach i coreografia de J. De Udaeta, coreògraf convidat, “Bolero de los pícaros” i “Albarracin (jota)”. Els coreògrafs de l’espectacle són B. Stevenson i V. Nebrada. El mestre de ballet va ser L. Long. i D. Stirn en fou el director musical, P. Hinton l’artista convidada i Z. Wilson, M. Asensio i G. Wahl solistes |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Bartok Concerto
; Spartacus
; Devoradores de sombras
; Suite española
; Bolero de los pícaros
; Albarracin
|
|
 |
|
Sinfonía en do (nueva versión) ; El mandarín maravilloso (nueva versión) ; Don Quijote : paso a dos ; El príncipe Igor : Danzas Polovtsianas
Bizet, Georges
Bartók, Béla
Minkus, Ludwig
Borodin, Aleksander Porfirievitx
Surev, Angel
Miladinovic, Dusan
Societat del Gran Teatre del Liceu
Balet Narodno Pozoriste (Belgrad)
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Fecha: |
1965 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1965 |
Nota: |
Empresa: Juan A. Pamias |
Nota: |
Direcció: Dusan Miladinovic, Angel Surev |
Nota: |
Sinfonía en do, de George Bizet ; El Mandarín maravilloso, ballet en un acte de Béla Bartók, basat en una obra de Melchior Lengyel ; Don Quijote, ballet quatre actes, amb coreografia i llibret de Marius Petipa i música de Ludwig Minkus, basada en la l'obra Don Quijote de la Mancha, de Miguel de Cervantes ; El príncipe Ígor, òpera en quatre actes d'Aleksandr Borodín |
Nota: |
Directors: Dusan Miladinovic i Angel Surev ; Coreografia, Dimitri Parlic, Fokine i Anica Prelic |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Simfonies, do major
; A csodálatos mandarin
; Don Quijote
; Knyaz' Igor'
|
|
|