 |
|
Harkness Ballet of New York
Harkness, Rebekah
Bartók, Béla
Stevenson, Ben
Khatxaturian, Aram
Moiseyev, igor
Britten, Benjamin
Gore, Walter
Stirn, Daniel
Nebrada, Vincente
Long, Larry
Hindemith, Paul
Ugarte, Juan María de
Loevenskjold, Herman
Udaeta, José de
Hinton, Paula
Wilson, Zane
Asensio, Manola
Wahl, Gary
Suriñach, Carlos
Societat del Gran Teatre del Liceu
Harkness Ballet
Fecha: |
1970 |
Descripción: |
1 volum |
Nota: |
Programa de l'actuació de la companyia Harkness Ballet, sota la direcció artística de Rebekah Harkness. Van interpretar “Bartok Concerto”, amb música de B. Bartók i coreografia de B. Stevenson, “Spartacus” amb musica d’A. Khachaturian i coreografia d’I. Moiseyev, “Devoradores de sombras” amb música de B. Britten i coreografia de W. Gore, “Suite espanyola” amb música de C. Suriñach i coreografia de J. De Udaeta, coreògraf convidat, “Bolero de los pícaros” i “Albarracin (jota)”. Els coreògrafs de l’espectacle són B. Stevenson i V. Nebrada. El mestre de ballet va ser L. Long. i D. Stirn en fou el director musical, P. Hinton l’artista convidada i Z. Wilson, M. Asensio i G. Wahl solistes |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Bartok Concerto
; Spartacus
; Devoradores de sombras
; Suite española
; Bolero de los pícaros
; Albarracin
|
|
 |
|
Funcion de gala en honor de los señores participantes al XI Congreso Mundial de la Sociedad Internacional Cardiovascular
Albéniz i Pascual, Isaac
Fernandez Arbós, Enrique
Granados y Campiña, Enric
Turina Pérez, Joaquín
Rodrigo, Joaquín
Giménez, Gerónimo
Gades, Antonio
Pérez Busquier, Gerardo
Turina Pérez, Joaquín
Societat del Gran Teatre del Liceu
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Compañía Antonio Gades
Fecha: |
1973 |
Descripción: |
1 volum |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu, sota la direcció de G. Perez Busquier |
Nota: |
Funció de gala en honor dels participants al XI Congrés Mundial de la Societat Internacional Cardiovascular. El programa es va dividir en dues parts. En la primera part es van interpretar fragments de Suite Iberia d’Albeniz, amb instrumentació de Fernández Arbós, l’Intermedi de Goyescas de Granados, l’Orgia de les Danzas Fantásticas de Turina, Homenaje a la Tempranica de J. Rodrigo i l’Intermedio de La boda de Luis Alonso de G. Giménez. La segona part va consistir en un espectacle de flamenc amb l'actuació de la Companyia de ball d’Antonio Gades |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Òpera
; Programes de mà
; Esdeveniments especials
; Ballet
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
La boda de Luis Alonso
; Iberia
; Goyescas
; Danzas fantásticas
; Homenaje a la Tempranica
|
|
 |
|
Extraordinaria temporada coreográfica, primavera 1971
Txaikovski, Piotr Ilitx
Haydn, Joseph
Massenet, Jules
Stravinsky, Igor
Blaska, Félix
Malec, Ivo
Adret, Françoise
Parmegiani, Bernard
Erlih, Devy
Descombey, Michel
Berio, Luciano
Kunwald, Ernst
Bach, Johann Sebastian
Gautier, Théophile
Bizet, Georges
Nureyev, Rudolf
Hightower, Rosella
Minkus, Ludwig
Alonso, Fernando
Alonso, Alicia
Urbay, José Ramón
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballet national de Marseille Roland Petit
Ballet Théâtre Contemporain
Ballet Nacional de Cuba
Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Fecha: |
1971 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1971 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu, dirigida per J. Bazier, D. Masson, J. R. Urbay i J. Márquez |
Nota: |
Programa de la temporada de primavera de l’any 1971, durant la qual van actuar el Ballet de l’Òpera Municipal de Marsella, el Ballet-Theatre Contemporain i el Ballet Nacional de Cuba. El Ballet de l’Òpera Municipal de Marsella era dirigit per R. Hightower i va comptar amb R. Nureyev, N. Pontois i R. Bryans com a artistes convidats i J. Monin i T. Pomsar com a ballarins estrella. El director artístic del ballet era L. Ducreux. Van interpretar “La bella dorment” amb música de P. I. Txaikovski. El director musical va ser J. Bazier. Els pianistes van ser B. Deleuil i A. Heritier. El Ballet-Theatre Contemporain va comptar amb els artistes convidats M. Popa, A. Checiulescu, T. Thoreaux, F. Clerc, M. L. Airaudo, D. Mercy i L. Ferro. La direcció musical va anar a càrrec de D. Masson. Van interpretar “Danses concertantes” amb música d’I. Stravinsky i coreografia de F. Blaska, “Aquatheme” ambm música d’I. Malec i coreografia de F. Adret, “Violostries” amb música de B. Parmegiani i D. Erlih i coreografia de M. Descombey i “Itineraires” amb música de L. Berio i coreografia de J. Butler, totes elles estrenes. |
Nota: |
El Ballet Nacional de Cuba va estrenar “Conjugaison” amb música d’I. Calvez i coreografia d’A. Alonso, “Èdip Rei” amb música de B. Maderna, “Bach x 11 = 4 x A” amb música de J. S. Bach i coreografia de J. Parés, “Plasmasis” amb música de S. Fernández i coreografia d’A. Méndez i “La fille mal gardee” amb música de W. Hertel i coreografia d’A. Alonso. A banda, també es van poder veure fragments d’“El llac dels cignes” amb música de P. I Txaikovski i coreografia de M. Petipa i L. Ivanov, “Giselle” amb música de T. Gautier i coreografia d’A. Adam, “Gran pas a quatre” amb música de C. Pugni, “Carmen” amb música de G. Bizet i coreografia d’A. Alonso, “Un concert en blanc i negre” amb música de J. Haydn i coreografia de J. Parés, “El Güije – Leyenda cubana” amb música de J. Blanco i coreografia d’A. Alonso, “Majisimo” amb música de J. Massenet i coreografia de J. García, “Pas a tres” amb música de P. I. Txaikovski i coreografia d’A. Alonso, “Pas a dos clàssic” amb música de D. Auber i coreografia de V. Gsovski, “Don Quichotte” amb música de L. Minkus i coreografia de N. Oboukoff i “El cigne negre” amb música de P.I. Txaikovski i coreografia de M. Petipa. L’orquestra va ser dirigida per J. R. Urbay i J. Márquez. El Ballet Nacional de Cuba tenia com a director general F. Alonso i A. Alonso com a directora artística i primera ballarina estrella. Els seus coreògrafs eren A. Alonso, A. Leontieva, A. Méndez i J. Parés. L’orquestra encarregada d’acompanyar els ballets va ser la del Gran Teatre del Liceu |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
Spiàsxaia krassàvitsa
; Danses concertantes
; Aquatheme
; Violostries
; Itinéraires
; La fille mal gardée
; Giselle
Lebedínoye óziero (El Llac dels cignes)
|
|
 |
|
Temporada coreográfica - primavera 1978
Ellington, Duke
Ailey, Alvin
Carreño, Teresa
Nebreda, Vicente
Kamen, Michael
Sappington, Margo
Perrone, Luciano
Debussy, Claude
Walden, Stanley
Balanchine, George
Butler, John
Societat del Gran Teatre del Liceu
Ballet royal de Wallonie
Ballet Internacional de Caracas
Fecha: |
1978 |
Descripción: |
1 volum |
Temporada: |
Temporada de primavera 1978 |
Nota: |
Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per J. Doussard i D. Lipton |
Nota: |
Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1978. En primer lloc hi va actuar el Ballet reial de Wallonie, dirigit per G. Rassel i amb la direcció artística de J. Giuliano, i J. Doussard com a director musical. Van interpretar fragments d’”El Trencanous” amb coreografia de J. Lazzini i “El llac dels cignes” amb coreografia de J. Parés, ambdues amb música de P. I. Txaikovsky, “Cantadaggio” amb música de G. Mahler i coreografia de J. Lazzini, “Secuencias” amb música de R. Wagner, A. Vivaldi, M. Ohana i W. Kilar i coreografia de J. Giuliano, “Bolero” amb música de M. Ravel i coreografia de J. Giuliano i “Coppelia”, amb música de L. Delibes i coreografia d’A. Labis |
Nota: |
Seguidament va actuar el Ballet internacional de Caracas, sota la direcció de V. Nebrada i Z. Rodríguez, i amb la direcció musical de D. Lipton. Van interpretar “El rio” amb música de D. Ellington i coreografia d’A. Ailey, “Nuestros valses” amb música de T. Carreño i coreografia de V. Nebrada, “Rodin mis en vie” amb música de M. Kamen i coreografia de M. Sappington, “Allegro Briante” amb música de P. I. Txaikovski i coreografia de G. Balanchine, “Batucada fantàstica” amb música de L. Perrone i coreografia de V. Nebrada, “Carmina burana” amb música de C. Orff i coreografia de J. Butler, “Sombras” amb música de C. Debussy i coreografia de V. Nebrada, “Ariel” amb música de W. A. Mozart i coreografia de J. Neumeir, “Weewis” amb música de S. Walden i coreografia de M. Sappington, “La luna y los hijos que tenia” amb música de M. Kamen i coreografia de V. Nebreda i “Paso a dos” amb música d’A. Scriabin i coreografia de V. Nebreda |
Resumen: |
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Ballet
; Programes de mà
|
Colección: |
Programas de mano |
Otros documentos: |
The river
; Nuestros valses
; Rodin mis en vie
; La luna y los hijos que tenía
; Batucada fantástica
; Sombras
; Weewis
Paso a dos
|
|
|