![]() |
Català | English |
Mostrando 1 a 10 de 57 | Ordenar por :
Título
| Autor | Fecha ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Ballet Víctor Ullate
|
Ullate, Víctor | ||
Balanchine, George
Manen, Hans van Txaikovski, Piotr Ilitx Beethoven, Ludwig van Xostakóvitx, Dmitri Dmítrievitx Societat del Gran Teatre del Liceu Víctor Ullate Ballet |
||
Fecha: | 1991 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada 1991-1992 | |
Nota | Programa de mà de les representacions de la companyia Víctor Ullate Ballet, les quals van tenir lloc els dies 25, 26 i 27 de setembre del 1991, i on es va representar: Allegro brillante, amb coreografia de George Balanchine i música de P. I. Txaikovski ; Adagio Hammerklavier, amb coreografia de Hans van Manen i música de L. v. Beethoven ; Simun, amb coreografia de Víctor Ullate i música de Dmitri Shostakovitx | |
Lengua | Catalán | |
Género | Danza | |
Descriptores | Programes de mà ; Ballet | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Allegro brillante ; Adagio Hammerklavier ; Simun | |
Dance Theatre of Harlem
|
Mitchell, Arthur | ||
Balanchine, George
Tetley, Glen Wilson, Billy Txaikovski, Piotr Ilitx Ginastera, Alberto Gershwin, George Rosenstock, Milton Societat del Gran Teatre del Liceu Dance Theatre of Harlem |
||
Fecha: | 1991 | |
Descripción | 3 volums | |
Temporada | Temporada 1991-1992 | |
Nota | Programa de mà de les representacions del Dance Theatre of Harlem que van tenir lloc entre els dies 10 i 14 de setembre del 1991, i on es van representar les següents obres: Sérénade, amb coreografia de George Balanchine i música de P. Txaikovski ; Dialogues, amb coreografia de Glen Tetley i música d'Alberto Ginastera ; Ginastera, amb coreografia de Billy Wilson i música d'Alberto Ginastera ; Concerto in F, amb coreografia de Billy Wilson i música de George Gershwin ; John Henry, amb coreografia d'Arthur Mitchell i música de Milton Rosenstock | |
Lengua | Catalán | |
Género | Danza | |
Descriptores | Programes de mà ; Ballet | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Serenade ; Dialogues ; Ginastera ; John Henry ; Concerto in F | |
Festival de primavera 1985
|
Ávila, María de | ||
Balanchine, George
Tudor, Antony Petipa, Marius Barra, Ray Txaikovski, Piotr Ilitx Chausson, Ernest Minkus, Ludwig Scriabin, Aleksandr Nikolayevich Rubio, Jorge Barra, Ray Societat del Gran Teatre del Liceu Orquestra del Gran Teatre del Liceu Ballet Nacional de España |
||
Fecha: | 1985 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada de primavera 1985 | |
Nota | Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu, dirigida per Jorge Rubio | |
Nota | Programa de mà del Ballet Nacional d'Espanya, dirigit per María de Ávila, el qual va representar les següents obres: Sérénade, amb coreografia de George Balanchine i música de Piotr Illitx Txaikovsky ; Jardín de Lilas, amb coreografia d'Antoni Tudor i música d'Ernest Chausson ; Don Quijote (pas a dos), amb coreografia de Marius Petipa i música de Ludwig Minkus ; Poema divino, amb coreografia de Ray Barra i música de Aleksandr N. Scriabin | |
Lengua | Catalán | |
Género | Danza | |
Descriptores | Programes de mà ; Ballet | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Serenade ; Jardin aux lilas ; Don Quijote ; Poema divino | |
The dance theatre of Harlem
|
North, Robert | ||
![]() |
Downes, Bob
Coralli Peracini, Jean Perrot, Jules Joseph Adam, Adolphe Balanchine, George Txaikovski, Piotr Ilitx Tetley, Glen Poulenc, Francis Taras, John Stravinsky, Igor Holder, Geoffrey (compositor) Shook, Karel Drigo, Riccardo Reiter-Soffer, Domy Debussy, Claude Beatty, Talley Santana, Carlos Mitchell, Arthur Rosenstock, Milton Societat del Gran Teatre del Liceu Dance Theatre of Harlem Orquestra del Gran Teatre del Liceu |
|
Fecha: | 1985 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada 1985-1986 | |
Nota | Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Milton Rosenstock | |
Nota | Programa de les actuacions de Dance theatre Harlem, dirigit per A. Mitchell i K. Shook, que van tenir lloc el mes d’octubre de 1985. Van interpretar “Troy game” amb coreografia de R. North i música de B. Downes, “Giselle” amb coreografia de J. Coralli i J. Perrot, adaptada per F. Franklin i amb música d’A. Adam, “Sérénade” amb coreografia de G. Balanchine i P. I. Txaikovski, “Voluntaries” amb coreografia de G. Tetley i música de F. Poulenc, “L’ocell de foc” amb coreografia de J. Taras i música d’I. Stravinsky, “Dougla”, amb coreografia, música i vestuari de G. Holde, “Le corsaire” amb arranjaments coreogràfics de K. Shook i música de R. Drigo, “La mer” amb coreografia de D. Reiter-Soffer i música de C. Debussy i “Caravanserai” amb coreografia de T. Beatty i música de C. Santana | |
Lengua | Catalán | |
Género | Danza | |
Descriptores | Ballet ; Programes de mà | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Troy game ; Voluntaries ; Dougla ; La Mer ; Caravanserai | |
Temporada coreogràfica 1984
|
Ashton, Frederick | ||
![]() |
Auber, Daniel François Esprit
Butler, John Dukas, Paul Kylián, Jiří Debussy, Claude Christe, Nils Auric, Georges Balanchine, George Txaikovski, Piotr Ilitx Stravinsky, Igor Cohan, Robert Alcantara, Burt Leclair, André Wagner, Richard Davies, Siobhan Bannerman, Christopher Pheloung, Barrington Bach, Johann Sebastian Jobe, Tom Vivaldi, Antonio Societat del Gran Teatre del Liceu Orquestra del Gran Teatre del Liceu London Contemporary Dance Theatre Koninklijk Ballet Vlaanderen |
|
Fecha: | 1984 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada coreogràfica 1984 | |
Nota | Programa de la Temporada coreogràfica 1984 que va tenir lloc entre el 9 d’abril i el 5 de maig, en la qual hi van participar el Ballet Reial de Flandes i la London Contemporary Dance Theatre. L’orquestra que els va acompanyar va ser la del Gran Teatre del Liceu, dirigida per F. Terby, i B. Pheloung. El Ballet Reial de Flandes, dirigit per J. Brabants, va interpretar “Les rendez-vous” amb música d’E. Auber i coreografia de F. Ashton, “La Péri” amb coreografia de J. Butler i P. Dukas, “La cathédrale engloutie” amb coreografia i argument de J. Kylian i música de C. Debussy, “Whimsicalities” amb coreografia de N. Christe i música de G. Auric, “Allegro Brillante” amb coreografia de G. Balanchine i música de P. I. Txaikovski, “Symphony in three movements” amb coreografia de N. Christe i música d’I. Stravinsky, “Masque of separation” amb coreografia de R. Cohan i música de B. Alcántara i “Venusberg” amb coreografia d’A. Leclair i música de R. Wagner | |
Nota | Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Ferdinand Terby i B. Pheloung | |
Nota | El “London Contemporary Dance Theatre”, dirigit per R. Cohan, S. Davies i J. Eager, va interpretar “Canso trobar”, amb coreografia de C. Bannerman i música de M. Best, realitzada per B. Pheloung, “Agora” de R. Cohan i música de J. S. Bach, “Run like thunder”, amb coreografia de T. Jobe i B. Pheloung, “Stabat mater” amb coreografia de R. Cohan i música d’A. Vivaldi, “New Galileo” amb coreografia de S. Davies i música de J. Adams i “Class” amb coreografia de R. Cohan i música de J. Keliehor. També inclou el programa d’un concert de M. Caballé amb M. Zanetti en benefici de la Creu Roja que va tenir lloc el dia 27 d’abril de 1984 i que va incloure àries de V. Bellini, L. Cherubini, G. Pacini, S. Mercadante, G. Rossini, Saint-Saëns, G. Bizet, F. Mompou i E. Toldrà | |
Lengua | Catalán | |
Género | Danza | |
Descriptores | Ballet ; Programes de mà | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Les Rendezvous ; La cathédrale engloutie ; Whimsicalities ; Allegro brillante ; Symphony in three movements ; Masque of separation ; Canso trobar Àgora | |
Temporada coreográfica primavera 1979
|
Balanchine, George | ||
![]() |
Petipa, Marius
Fokine, Leon Chopin, Frédéric Minkus, Ludwig Hynd, Ronald Bizet, Georges Blaska, Félix Morricone, Enio Mahler, Gustav Lazzini, Joseph Béjart, Maurice Vivaldi, Antonio Chériza, Pierre García Lorca, Federico Rosenberg, Hilding Xenakis, Iannis Cullberg, Brigit Sasaki, Tadatsugu Ek, Mats Pettersson, Allan Societat del Gran Teatre del Liceu Tokyo Ballet Cullberg Ballet |
|
Fecha: | 1979 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada de primavera 1979 | |
Resumen | De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. | |
Nota | Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1979, que es va produir entre el 20 d’abril i el 15 de maig, i en què hi van participar el Tokyo Ballet i el Cullberg Ballet. El Tokyo Ballet, dirigit per T. Sasaki, va interpretar “La bella dorment” amb música de P. I . Txaikovski, “Les sílfides” amb música de F. Chopin i “Gran paso Paquita” amb música de L. Minkus, totes elles amb coreografia de H. Kitahara, i “Palacio de cristal” amb música de G. Bizet i coreografia de G. Balanchine i “Ballet per tam tam i percussió” amb música autòctona de Haití de P. Cheriza i J. P. Drouet i coreografia de F. Blaska. També van estrenar “Orient/occident amb música de I. Xenakis i coreografia de R. Hynd i “Concerto de Prokofiev” amb música de S. Prokofiev i coreografia de F. Blaska | |
Nota | Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per M. Queval | |
Nota | El Cullberg Ballet, dirigit per B. Cullberg i G. Carbone, va interpretar “Romeu i Julieta” amb música de S. Prokofiev i coreografia de B. Cullberg, i van estrenar “Adam i Eva” amb música de H. Rosenberg, “Euridice està morta” amb músic d’E. Morricone i “A la vora de la selva verge”, totes elles amb coreografia de B. Cullberg, Soweto, amb música d’un “collage” de música contemporània, “Sant Jordi i el drac” amb música d’un “collage” de pop i folklòrica, “Les quatre estacions” amb música d’A. Vivaldi i “La casa de Bernarda” amb música d’un “collage” de música espanyola per a guitarra i de Bach per orgue. totes elles amb coreografia de Mats EK, “Sonata a tres” amb música de B. Bartók i coreografia de M. Béjart. En tots els casos els va acompanyar l’Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu”, dirigida per M. Queval | |
Nota | 1979 | |
Lengua | Castellano | |
Género | Danza | |
Descriptores | Ballet ; Programes de mà | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Orient - Occident ; Ballet per tam tam i percussió ; Soweto ; Le Palais de cristal ; Concerto Prokofiev ; Al borde de la selva virgen ; Les Quatre Âges La casa de Bernarda Alba | |
Seis únicas funciones a cargo del Ballet Nacional de Cuba, dirigido por la eximia artista Alicia Alonso
|
Adam, Adolphe | ||
![]() |
Gautier, Théophile
Fokine, Michel Chopin, Frédéric Balanchine, George Egües, Rembert Méndez, Alberto Handel, George Frideric Marcello, Benedetto Coralli Peracini, Jean Buxauli, Juan Pugni, Cesare Gounod, Charles Alonso, Alicia Alonso, Alberto Societat del Gran Teatre del Liceu Ballet Nacional de Cuba Orquestra del Gran Teatre del Liceu |
|
Fecha: | 1979 | |
Descripción | 3 f. | |
Resumen | De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. | |
Nota | Orquestra del Gran Teatre del Liceu | |
Nota | Programa de les actuacions que el Ballet Nacional de Cuba, dirigit per Alicia Alonso, va dur a terme al Gran Teatre del Liceu l’any 1979 durant les quals van interpretar “Giselle” de T. Gautier amb música d’A. Adam i coreografia d’A. Alonso sobre l’original de J. Coralli, “Las sílfides” amb coreografia de M. Fokine i música de F. Chopin, “Apolo” amb coreografia de G. Balanchine i Música d’I. Stravinsky, “Rara avis” amb coreografia d’A. Méndez i música de G. F. Haendel i B. Marcello, “Prologo para una tragèdia” basada en “Otello” de W. Shakespeare, “Canción para la extraña flor”, “Tarde en la siesta” amb coreografia d’A. Méndez i música d’E. Lecuona, “La Peri” amb coreografia de J. Coralli i música de J. F. Burgmüller, “Gran pas de quatre” amb coreografia de M. Fokine i música de C. Pugni, “Muñecos” amb coreografia d’A. Méndez i música d’E. Egües, “Paso a tres” amb coreografia d’A. Méndez i música de M. Mauri i “Vals” amb coreografia d’A. Méndez i música de C. Gounod | |
Lengua | Castellano | |
Género | Danza | |
Descriptores | Ballet ; Programes de mà | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Giselle ; Les Sylphides ; Don Quijote ; Rara avis ; Muñecos ; Gran paso a cuatro ; El río y el bosque | |
Temporada coreográfica - primavera 1978
|
![]() |
Ellington, Duke
Ailey, Alvin Carreño, Teresa Nebreda, Vicente Kamen, Michael Sappington, Margo Perrone, Luciano Debussy, Claude Walden, Stanley Balanchine, George Butler, John Societat del Gran Teatre del Liceu Ballet royal de Wallonie Ballet Internacional de Caracas |
|
Fecha: | 1978 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada de primavera 1978 | |
Resumen | De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. | |
Nota | Programa de la Temporada coreogràfica de la primavera de 1978. En primer lloc hi va actuar el Ballet reial de Wallonie, dirigit per G. Rassel i amb la direcció artística de J. Giuliano, i J. Doussard com a director musical. Van interpretar fragments d’”El Trencanous” amb coreografia de J. Lazzini i “El llac dels cignes” amb coreografia de J. Parés, ambdues amb música de P. I. Txaikovsky, “Cantadaggio” amb música de G. Mahler i coreografia de J. Lazzini, “Secuencias” amb música de R. Wagner, A. Vivaldi, M. Ohana i W. Kilar i coreografia de J. Giuliano, “Bolero” amb música de M. Ravel i coreografia de J. Giuliano i “Coppelia”, amb música de L. Delibes i coreografia d’A. Labis | |
Nota | Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per J. Doussard i D. Lipton | |
Nota | Seguidament va actuar el Ballet internacional de Caracas, sota la direcció de V. Nebrada i Z. Rodríguez, i amb la direcció musical de D. Lipton. Van interpretar “El rio” amb música de D. Ellington i coreografia d’A. Ailey, “Nuestros valses” amb música de T. Carreño i coreografia de V. Nebrada, “Rodin mis en vie” amb música de M. Kamen i coreografia de M. Sappington, “Allegro Briante” amb música de P. I. Txaikovski i coreografia de G. Balanchine, “Batucada fantàstica” amb música de L. Perrone i coreografia de V. Nebrada, “Carmina burana” amb música de C. Orff i coreografia de J. Butler, “Sombras” amb música de C. Debussy i coreografia de V. Nebrada, “Ariel” amb música de W. A. Mozart i coreografia de J. Neumeir, “Weewis” amb música de S. Walden i coreografia de M. Sappington, “La luna y los hijos que tenia” amb música de M. Kamen i coreografia de V. Nebreda i “Paso a dos” amb música d’A. Scriabin i coreografia de V. Nebreda | |
Lengua | Castellano | |
Género | Danza | |
Descriptores | Ballet ; Programes de mà | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | The river ; Nuestros valses ; Rodin mis en vie ; La luna y los hijos que tenía ; Batucada fantástica ; Sombras ; Weewis Paso a dos | |
Temporada coreográfica primavera 1974
|
Stravinsky, Igor | ||
![]() |
Balanchine, George
Schubert, Franz Walter, Erich Ravel, Maurice Quennet, Arnold Pamias, Juan A. Societat del Gran Teatre del Liceu Orquestra del Gran Teatre del Liceu Ballett am Rhein |
|
Fecha: | 1974 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada primavera 1974 | |
Resumen | De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. | |
Nota | Empresa Juan A. Pamias | |
Nota | Apollon Musagete : música d'Igor Stravinsky, coreografia de George Balanchine ; La muerte y la doncella : Música de Franz Schubert, coreografia d'Erich Walter ; Daphnis et Chloe : Música de Maurice Ravel, coreografia d'Erich Walter | |
Nota | Orquestra del Gran Teatre del Liceu dirigida per Arnold Quennet | |
Lengua | Castellano | |
Género | Danza | |
Descriptores | Ballet ; Programes de mà | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Apollon musagète ; Der Tod und das Mädchen ; Daphnis et Chloé | |
Mendelssohn, Felix | ||
![]() |
Txaikovski, Piotr Ilitx
Minkus, Ludwig Martinů, Bohuslava Offenbach, Jacques Bond, Graham Kern, Terence Nahat, Dennis Petipa, Marius Balanchine, George Martinů, Bohuslava Tudor, Antony Massine, Léonide Societat del Gran Teatre del Liceu London's Festival Ballet Orquestra del Gran Teatre del Liceu |
|
Fecha: | 1973 | |
Descripción | 1 volum | |
Temporada | Temporada primavera 1973 | |
Resumen | De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents. | |
Nota | Empresa: Juan A. Pamias | |
Nota | Dirigit per Graham Bond i Terence Kern | |
Nota | Programa de mà de la representació duta a terme pel London Festival Ballet el 14 de maig del 1973 i on es van representar les següents obres: la Simfonia de Mendelssohn, amb música de F. Mendelssohn i coreografia de Dennis Nahat ; el paso a dos de El cisne negro, amb música de P. I. Txaikovski i coreografia segons la de Marius Petipa ; el paso a dos de Don Quijote, amb música de Ludwig Minkus i coreografia de Marius Petipa ; Tchaikowsky paso a dos, amb música de P. I. Txaikovski i coreografia de George Balanchine ; Resonar de trompetas, amb música de B. Martinu i coreografia de Antony Tudor ; Gaïete parisienne, amb música de J. Offenbach i coreografia de Leónide Massine | |
Lengua | Castellano | |
Género | Danza | |
Descriptores | Ballet ; Programes de mà | |
Colección | Programas de mano | |
Otros documentos | Mendelssohn Symphony ; Lebedínoye óziero ; Don Quijote ; Txaikovski pas de deux ; Echoing of Trumpets ; Gaîeté parisienne | |
![]() |
![]() |