Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 31 a 32 de 32   Concerts Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 

Página inicial Página anterior

  Documentació diversa relacionada amb el Conservatori
Pamias, Juan A.

Fecha: 1961
Descripción: 8 documents
Nota: Conté diverses peticions per part del Conservatori per dur a terme concerts al saló de descans i la sala d'espectacles del Gran Teatre del Liceu ; un document sobre les despeses d'un concert ; i una carta al Cercle del Liceu i l'empresari Juan Pamies per la constitució de la junta
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Direcció ; Esdeveniments especials ; Teatre
Colección: Administración




  Esdeveniments especials
Sagarra, Josep Maria

Fecha: 1962
Descripción: 3 documents
Nota: Documentació relativa a la petició de fer una representació teatral en homenatge a Josep M. Sagarra, i a la petició de fer concerts de cobla al Liceu
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Direcció ; Teatre
Colección: Administración




 

Página inicial Página anterior