Since its beginnings, the management of the theatre was entrusted to a businessman, or to a company owned by different individuals. According to the contract between each businessman and the Societat, a report on the management or an account statement had to be submitted.
This collection includes documents related to the different businessmen and to the seasons, whether they are brochures, advertisements, contracts or other administrative documents.
La major part de la documentació són cartes de diferents empreses sobre reparacions diverses i instal·lacions (ascensor, electricitat, telèfon, calderes, ventilació, extintors, etc.). Conté també algunes cartes sobre pòlisses d'assegurances
Conté diversa documentació administrativa, com ara pagament de rebuts per part dels socis o de l'ajuntament ; incripció al BOE ; peticions d'Associacions per tal de que el Liceu col·labori ; peticions per tal de fer fotografies de la sala del Liceu ; peticions de material elèctric ; factures d'assegurances ; normes d'utilització de l'ascensor
Conté diversa documentació administrativa, com ara peticions de l'Associació de Comerciants i Veïns de la Rambla ; correspondència de Miquel Alañá, administrador del Liceu ; factures d'assegurances ; cartes d'agraïment; comunicats sobre cobrament de rebuts ; correspondència amb Fuster-Fabra y Schneider per reformes a l'ascensor; comunicats al cos mèdic del Liceu, etc.