Universitat Autònoma de Barcelona   Català  |  Español 
   
  Keyword:
   
 

Since its beginnings, the management of the theatre was entrusted to a businessman, or to a company owned by different individuals. According to the contract between each businessman and the Societat, a report on the management or an account statement had to be submitted.

This collection includes documents related to the different businessmen and to the seasons, whether they are brochures, advertisements, contracts or other administrative documents.

Administration

Record 1 to 2 from 2

Order by :   Title  |   Author  |  Date fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Back 


  Estado general de cuentas y sus comprobantes. Ejercicio 1923-1924

Date: 1923
Description: 10 documents
Note: Conté l'estat general de comptes, comprovants d'ingressos i despeses. Despeses per nòmines de personal, despeses menors, consum d'aigua, gas i electricitat, contribucions, lloguers, pensió al Liceo Filarmónico, impresos i llibres, millores de conservació. Ingressos pel pagament de localitats dels accionistes, lloguers.
Language: castellà
Descriptors: Comptabilitat ; Arrendaments ; Personal - Administració ; Administració
Collection: Administration




  Documentació sobre construcció i reparació d'orgues del Gran Teatre del Liceu

Date: 1923
Description: 28 document
Note: Conté catàlegs d'orgues, pressupostos, recomanacions, especificacions i publicitat d'orgues de diverses empreses. També hi ha un document on es detallen les composicions musicals que tenen orgue
Language: castellà
Descriptors: Instruments musicals
Collection: Administration