cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 

Inicio: 2002-
Trimestral

Peer Review Peer Review

Tipo de acceso: Híbrida Híbrida
Article Processing Charges: YES APCs: YES
Article Processing Charges


Journal of language, identity and education


ISSN: 1534-8458 | ISSN-e: 1532-7701 | United States  United States

Editor: Routledge
Idiomas: inglés

 
Normas para los autores  Normas para los autores
Derechos de autor y autoarchivo Derechos de autor y autoarchivo
   
This Journal is an international forum for original research on the intersections of language, identity, and education in global and local contexts. We are interested in interdisciplinary studies that examine how issues of language impact individual and community identities and intersect with educational practices and policies.
   

Dónde encontrarlo
Catàleg UAB
Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC)
indicadors
 ahci
AHCI 
 carhus+2018 : B  àREA: Filologia, lingüística i sociolingüística
 
 CIRC: A+
CIRC
 ERIH PLUS  
erih enllaç
 jOURNAL CITATION REPORTS

   Journal impact factor (JIF): 1.7  Quartil:  Q2  AREA: Education & Educational research; Linguistics
   JOURNAL CITATION INDICATOR(JCI): 1.16  QUARTIL: Q1  AREA: Education & Educational research; Language and linguistics; Linguistics

 
 Linguistics and language behavior abstracts (LLBA)
 
 MIAR: 10.8
fitxa
 scopus   CITESCORE: 3.9
SJR
 SJR: 0.917 CUARTIL:Q1 HINDEX: 37 AREA: Education; Language and linguistics; Linguistics and language
SJR
 SSCI
SSCI
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inicio - Contacto - Biblioteca de Humanidades - Departamento de Traducción e Interpretación y de Estudios del Asia Oriental
2013-2021 UNIVERSIdad AUTóNOMA DE BARCELONA