Since its beginnings, the management of the theatre was entrusted to a businessman, or to a company owned by different individuals. According to the contract between each businessman and the Societat, a report on the management or an account statement had to be submitted.
This collection includes documents related to the different businessmen and to the seasons, whether they are brochures, advertisements, contracts or other administrative documents.
Estat de comptes i rebuts comptables datats entre març de 1872 i febrer de 1873. L'estat de comptes general està signat entre d'altres pel president, J.M. Pera i el vicepresident, J. Castro. S'inclouen rebuts i documents diversos dels balls de màscares realitzats entre 1855 i 1873. Els diversos empresaris mencionats són: J.B.Dalmau, J. Barret i G. de Gispert
Resum per conceptes de les despeses de 1950-1951: personal, obres, reparacions i conservació, despeses generals, rebuts de l'empresari José F. Arquer sobre les quantitats abonades per la Societat per les diferents temporades, despeses en decorats i rebuts de J. Mestres Cabanes
Comprovants de cobraments i pagaments: ingressos de les funcions, nòmines, contribucions, impostos, honoraris, obres de reparació i conservació, subvencions, etc.
Documentació relativa a la funció extraordinària pels damnificats de les inundacions a Itàlia: comunicats amb els socis, acta de la Junta de Govern, entrades, etc.
Documentació que inclou correspondència entre A. Rogdenov, cap de protocol i premsa de la companyia Danzas y cantares de la América Hispana, i F. Fages, el president de la Societat del G.T. del Liceu, i comunicats amb el socis.
Documentació relativa als acords i pactes entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i el Patronat Wagner, fulls de recaptació, ingressos i despeses de les funcions, etc.
Documentació que inclou correspondència entre Ràdio Nacional d'Espanya i el Gran Teatre del Liceu i una relació dels donatius dels accionistes de la Societat del G.T. del Liceu.