Since its beginnings, the management of the theatre was entrusted to a businessman, or to a company owned by different individuals. According to the contract between each businessman and the Societat, a report on the management or an account statement had to be submitted.
This collection includes documents related to the different businessmen and to the seasons, whether they are brochures, advertisements, contracts or other administrative documents.
Rebut del pagament a la Impremta Tomàs Gorchs en concepte de diverses feines d'impressió. Documents signats per José Manuel Planas, Francisco Llenas i Duran i Tomas Gorchs
Documents comptables i justificatius respectius als vuit balls celebrats durant el Carnaval de 1857, del 5 de gener al 24 de febrer, signats pel Director del Gran Teatre del Liceu, el Sr. Domingo de Acilu
Inclou diverses llistes de subscriptors, bases per a la celebració dels balls, acords de reunions, condicions de les subscripcions, documentació comptable, llistats i nòmines dels treballadors, ...
Conté el balanç econòmic, relació de les funcions realitzades, honoraris pagats al procurador, lletrats i empresa en funcions, rebuts de la contribució, rebuts de diferents treballs de millora de l'edifici (fusteria, etc.)
Balanç econòmic i comprovant de ingressos i despeses de l'any 1859. Es recull informació de fins a vuit balls i els rebuts del personal que va proporcionar els materials o serveis necessaris
Note:
Signen molts documents el president J.M. Planas i B. Duran, secretari. Es recull el regal d'uns canelobres al director dels balls, M. Obiols