Since its beginnings, the management of the theatre was entrusted to a businessman, or to a company owned by different individuals. According to the contract between each businessman and the Societat, a report on the management or an account statement had to be submitted.
This collection includes documents related to the different businessmen and to the seasons, whether they are brochures, advertisements, contracts or other administrative documents.
Inclou correspondència, una relació de despeses ocasionades amb motiu de la gala del Saló nacional de la confecció i un conveni entre la Societat del G.T. del Liceu i l'empresa Roldos S.A. Publicidad Marketing i la firma Schappe-Tex S.A.
Data al document: Març de 1904 ; Dictamen sobre les diferents tributacions entre butaques i llotges. Imprès ; Donació de Lluis Bonis, abril 2011 ; Text signat per Luis de Bonis i Más
Esborrany d'una memòria sobre la situació del personal subaltern de la Societat. S'acorda la jubilació de tres persones i l'augment de sou de la resta. Aquesta memòria és una petició feta per la Junta del dia 20 de desembre de 1927
Documentació sobre unes fotografies encarregades a A. Zerkowitz i F. Fernández, per a la realització de carnets de miniatures. Com a representants de la Junta figuren F. Fagés i A. Tarrés.
Note:
A banda d'encàrrec i rebuts, hi ha una petició de la Junta de que se'ls retornin els originals, ja que els fotògrafs venen còpies no autoritzades
Conté documentació relativa al projecte per reformar y contruir un nou orgue per al Gran Teatre del Liceu en els anys 1940 i 1943. Entre aquesta documentació, tenim diferents models proposats per diferents empreses, entre les quals destaquen Alberdi i Manufactura de órganos y armoniums Cayetano Estadella ; pressupostos y terminis de construcció ; i un catàleg d'orgues de l'empresa Alberdi