Subject: [Bct-l] Notícies de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia de la UAB
From: Biblioteca de Ciència i Tecnologia<[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 15 Nov 2013 11:10:54 +0100

Notícies de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia Notícies de la 
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
	
Notícies de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia de la UAB
	*15 de novembre 2013 * 	
<mailto:[email-masked]> <http://blogs.uab.cat/bctot/> 
<https://www.facebook.com/BCTUAB> <https://twitter.com/bctuab>

Amb aquest butlletí,  adreçat al PDI de Biociències, Ciències i 
Enginyeria, iniciem una nova via per comunicar-vos les notícies de la 
Biblioteca que pensem que poden ser del vostre interès.

	*Mendeley Premium: nou gestor bibliogràfic i xarxa social acadèmica
* 	
		
	<http://www.uab.cat/biblioteques/mendeley/> 	Disponible Mendeley 
Premium per a la comunitat universitària de la UAB.  Fins a finals d'any 
conviurà amb Refworks.

    www.uab.cat/biblioteques/mendeley
    <http://www.uab.cat/biblioteques/mendeley>

Formació sobre Mendeley a la Biblioteca, ja podeu fer la inscripció 
<http://tinyurl.com/lhe9je6>
<http://www.bib.uab.cat/formacio/?biblio=Biblioteca+de+Ci%E8ncia+i+Tecnologia&curs=Mendeley+Premium&date_inici=01.11.2013&date_fi=31.12.2013> 

Retuitejar 
<https://twitter.com/search?q=%40bctuab%20ens%20passem%20a%20mendeley%20%23bibliotequesUAB&src=typd>

	*Llibres electrònics de ciència i tecnologia | BCTdigital* 	

<http://pagines.uab.cat/bctdigital/>
	BCTdigital és el portal per facilitar l'accés als llibres electrònics 
de ciència i tecnologia organitzant-los en grans blocs temàtics que 
remeten a llistats del catàleg. A les prestatgeries de la Biblioteca de 
Ciència i Tecnologia també hem posat codis QR que envien a aquestes 
pre-cerques.

    pagines.uab.cat/bctdigital <http://pagines.uab.cat/bctdigital/>

			
Retuitejar 
<https://twitter.com/search?q=%40bctuab%20%23bibliotequesUAB%20llibres%20electronics%20consulta&src=typd>

	*Exposició "La cristal·lografia i els Premis Nobel"* 	

<http://pagines.uab.cat/cristallografia2014/>
	Des de novembre i durant tot el mes de desembre es pot veure en 
l'expositor exterior els diferents premis Nobel que tenen relació amb la 
cristal·lografia.

    pagines.uab.cat/cristallografia2014/
    <http://pagines.uab.cat/cristallografia2014/>

			
Retuitejar 
<https://twitter.com/search?q=%40bctuab%20%23bibliotequesUAB%20cristal%C2%B7lografia&src=typd>

	*Enquesta de satisfacció del Servei de Biblioteques 2013 * 	

<http://www.uab.cat/servlet/Satellite/noticies/detall-noticia/enquesta-de-satisfaccio-2013-1110445205231.html?noticiaid=1345663142070>
	 Aquesta enquesta està adreçada a tota la comunitat universitària: 
estudiants, PAS i PDI i té la finalitat d'adequar els serveis i els 
equipaments de les biblioteques a les necessitats reals dels seus 
usuaris.   El termini per contestar-la finaltza el proper 4 de desembre.

    https://enquestes.uab.cat

			
Retuitejar 
<https://twitter.com/search?q=%40bctuab%20%23bibliotequesUAB%20enquesta&src=typd>