cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 

Inici: 1990-
Trimestral

Peer Reviewed Peer Reviewed



Language learning journal


ISSN: 0957-1736 | ISSN-e: 1753-2167 | United Kingdom  United Kingdom

Editor: Taylor & Francis
Idiomes: anglès

 
Continuació de: British journal of language teaching (ISSN 0144-0888); i de: Modern languages (ISSN 0026-7945)
normes pels autors Normes per als autors
Permet l'arxiu Drets d’autor i autoarxiu
   
Language Learning Journal (LLJ) provides a forum for scholarly contributions on current aspects of foreign language and teaching. LLJ is an international, peer-reviewed journal that is intended for an international readership, including foreign language teachers, language teacher educators, researchers and policy makers. Contributions, in English, tend to assume a certain range of target languages. These are usually, but not exclusively, the languages of mainland Europe and "Community Languages"; other languages, including English as a foreign language, may also be appropriate, where the discussion is sufficiently generalisable.
   

On es troba
indicadors
 carhus2014 : A  ÀREA: Filologia lingüística i sociolingüística
 
 CIRC: A
CIRC
 ERIH PLUS  
erih enllaç
 ESCI  
ESCI enllaç
 GOOGLE SCHOLAR METRICS: 17
Google scholar metrics
 International Bibliography of Periodical Literature (IBZ)
 
 Linguistics and language behavior abstracts (LLBA)
 
 MIAR: 10.0
fitxa
 scopus   CITESCORE: 1.29
SJR
 SJR: 1,048 QUARTIL:Q1 HINDEX: 21 ÀREA: Education; Language and linguistics
SJR
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inici - Contacte - Biblioteca d'Humanitats - Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
2013-2019 UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA