cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 

Inici: 1990-
Trimestral

Peer Review Peer Review

no no
Article Processing Charges: YES APCs: YES
Article Processing Charges


The language learning journal


ISSN: 0957-1736 | ISSN-e: 1753-2167 | United Kingdom  United Kingdom

Editor: Taylor & Francis
Idiomes: anglès

 
Continuació de: British journal of language teaching (ISSN 0144-0888); i de: Modern languages (ISSN 0026-7945)
normes pels autors Normes per als autors
Permet l'arxiu Drets d’autor i autoarxiu
   
This journal provides a forum for scholarly contributions on current aspects of foreign language and teaching. Is an international journal that is intended for an international readership, including foreign language teachers, language teacher educators, researchers and policy makers. Contributions, in English, tend to assume a certain range of target languages. These are usually, but not exclusively, the languages of mainland Europe and "Community Languages"; other languages, including English as a foreign language, may also be appropriate, where the discussion is sufficiently generalisable.
   

On es troba
indicadors
 carhus+2018 : A  ÀREA: Filologia, lingüística i sociolingüística
 
 CIRC: A
CIRC
 ERIH PLUS  
erih enllaç
 ESCI  
ESCI enllaç
 GOOGLE SCHOLAR METRICS: 19
Google scholar metrics
 International Bibliography of Periodical Literature (IBZ)
 
 Linguistics and language behavior abstracts (LLBA)
 
 MIAR: 10.0
fitxa
 scopus   CITESCORE: 1.29
SJR
 SJR: 0,509 QUARTIL:Q1 HINDEX: 23 ÀREA: Language and linguistics; Linguistics and language
SJR
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inici - Contacte - Biblioteca d'Humanitats - Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
2013-2020 UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA